actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 14th December 2009, 16:42
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User

Amerikaanse krijgt 19de kind

Amerikaanse krijgt negentiende kind

Vorig jaar schreven we over Michelle en Jim Bob Duggar uit de Amerikaanse staat Arkansas. Het nieuws was toen dat ze hun achttiende kind hadden gekregen en dat ook dit kind een naam kreeg die begint met de letter 'j'. Afgelopen vrijdag is hun negentiende kind geboren. Michelle (43) en Jim Bob (44) hebben al tien zonen en acht dochters. Ze hebben altijd gezegd dat ze doorgaan zolang de natuur dat toelaat. Josua, Jana, John-David, Jill, Jessa, Jinger, Joseph, Josiah, Joy-Anna, Jeremiah, Jedidiah, Jason, James, Justin, Jackson, Johannah, Jennifer en Jordyn-Grace hebben er een zusje bij: Josie heet ze.

Bron :http://waarmaarraar.nl/pages/re/479...iende_kind.html

Wat ik vreemd vind aan dit verhaal is, waar het realiteitsbesef van deze vrouw eigelijk blijft?
Hoe doet ze het financieel , en waar leeft zij. Ik hoorde van iemand dat zij heel veel van de staat als toelage krijgt, maar besef je dan zelf niet, dat je niets uithaalt met zoveel kinderen te " kweken" en een beetje op andere mensen hun kosten jou kind opvoeden?

Ik vind dit zeer overdreven, maar spijtig genoeg kan je hier in principe niets aan veranderen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:00.