|
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Varkentje doet aan trampolinespringen
Het zes weken oude varkentje Scarlett is verzot op trampolinespringen. De eigenaars willen het beestje nu inschrijven voor de talentenjacht Britain's Got Talent.
Scarlett is de dochter van varkentje Percy. Een boerengezin uit Shrewsbury zette de papa van Scarlett al op de trampoline. "Hij was heel tam en makkelijk te trainen, het dier begon uit zichzelf te springen toen we hem op de trampoline zetten, het was zelfs moeilijk om hem er af te krijgen. Toen hij te dik werd, durfden we hem er niet meer op zetten, uit angst dat het toestel zou breken." Het gezin besloot dan maar om ook Scarlett kennis te laten maken met het genot van het springen. "Ze doet het nu al drie dagen en is er dol op. Momenteel is ze de sterattractie van de boerderij." Scarlett springt zelfs zo vaak dat de kinderen van het gezin amper nog de kans krijgen om zelf nog een keer te springen. Bron:Het Nieuwsblad |
|
|||
|
|||
Wie had ooit gedacht dat varkens goeie 'springers' zouden zijn. Kwist niet dat dieren op een trampoline konden springen. Ik heb dus weer wat bijgeleerd. Toch vind ik het een beetje belachelijk, nu : varkens die op de trampoline springen, wat gaan ze nog uitvinden; apen die pingpong spelen? Ik vind dat ze hun dieren gewoon gerust moeten laten en niet als attractie moeten gebruiken...
|
|
|||
|
|||
Op zich toch wel een grappig artikel?! => Boecht
Zoals charlotte ook al zei: ze zouden dieren met rust moeten laten. Ik kan me niet inbeelden dat het varken graag trampolinespringt. Volgens mij is het eerder het baasje dat het leuk vind om ernaar te kijken, dan dat het varken zich amuzeert. Ik vind dit een zeer goed voorbeeld van een boecht-artikel. Het is puur voor het menselijk plezier dat men dit publiceert. Dit is alweer iets nieuws waar de mensen over kunnen praten. Het kan natuurlijk wel de nodige discussies op gang brengen. |