![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|||
|
|||
Nederlandse man al 13 keer achter het stuur betrapt zonder rijbewijs
De politie heeft donderdag in Schaijk, in Nederland, een 23-jarige man voor de dertiende keer binnen drie jaar betrapt op het rijden zonder rijbewijs. Hij deed dat elf keer in een auto en twee keer op een bromfiets.
Een agent herkende de man toen hij hem in de auto zag rijden en probeerde hem te laten stoppen. De man negeerde het stopteken en ging er vandoor. Na een korte achtervolging kon de man samen met zijn 22-jarige medepassagier worden aangehouden. De 23-jarige man, die geen vaste woonplaats heeft, zit nog vast. Zijn onverzekerde auto is in beslag genomen. Bron: www.zita.be Dit is toch niet normaal, 13 keer opgepakt worden voor rijden zonder rijbewijs. Ik vind dat ze na 2 keer al hadden moeten zeggen dat als hij dit nog een keer zou doen, dat ze zijn wagen dan in beslag zouden nemen. Ze hebben het eigenlijk veel te ver laten komen. De politie moet strenger worden. |
|
|||
|
|||
Ik vind het niet normaal dat de man al 13 keer is opgepakt voor deze feiten. Als hij na de eerste keer nog altijd niet beseft dat het verboden is om zonder rijbewijs te rijden, is er toch serieus iets mis. Laten ze hem daarna gewoon terug vrij? Krijgt hij dan geen gepaste straf voor zijn overtreding? Ik denk dat de politie veel te mild is geweest voor deze man. Ik hoop dat ze hem een harde, maar faire straf geven. Hij moet dringend leren uit zijn fout(en). Hij brengt niet alleen zijn leven in gevaar, maar ook tal van andere levens!
|
|
|||
|
|||
Hoe is het mogelijk dat de man nog steeds niet beseft dat achter het stuur kruipen zonder rijbewijs gevaarlijk is. Ik begrijp niet dat de politie niets onderneemt tegen de man. Als ze al eens beginnen met hem een fikse boute te geven voor zijn gedrag. Misschien dat hij dan door heeft dat hij fout bezig is. De politie zou veel strenger moeten optreden voor dergelijke feiten, ze zijn niet streng genoeg.
|