actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 2nd May 2009, 13:08
dorien.claes dorien.claes is offline
Registered User

Onzekere politica laat benen breken om langer te worden

Onzekere politica laat benen breken om langer te worden

Het Australische gemeenteraadslid Hajnal Ban betwijfelde of ze met haar lengte van 1,54 meter wel meetelde als politica. Om aan haar onzekerheid een eind te maken, nam ze een drastische maatregel. Ban liet haar benen breken om 8 centimeter langer te worden.

21.000 euro
"Veel vrouwen hebben complexen over hun gewicht of over hun neus, bij mij was dat over mijn lengte", mijmert de 31-jarige Ban in de Britse krant The Times. Ban is gemeenteraadslid in Logan City in de deelstaat Queensland in het oosten van Australië. Ze ging in Rusland onder het mes en telde hiervoor ruim 21.000 euro neer. Chirurgen braken haar benen op vier plaatsen. Daarna werden haar benen gedurende negen maanden elke dag uitgerekt. Na die periode was ze 1,62 meter groot, een verschil van 8 centimeter.

Tevreden
Ban is in de wolken over het resultaat van de operatie, maar ze wil er eigenlijk niet meer dieper over ingaan. "Ik wil dat mensen mij herinneren van mijn werk dat ik als politicus doe voor de gemeenschap."

01/05/09 10u23

Als je herinnert wil worden van je werk, dan moet je of niet zo een ingreep laten doen of achter de schermen, zodat men er niets van af weet. Maar nu gaan mensen haar zeker herinneren voor deze ingreep. Ik vind ook niet dat je als politicus van 1,54m niet het goede voorbeeld geeft. Moeten dwergen zich dan ook laten uitrekken?
Met citaat antwoorden
Oud 2nd May 2009, 13:33
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Amai, wat voor een gekke berichten lees ik vandaag allemaal!
Achja, plastische chirurgie het moet kunnen! Als die vrouw maar gelukkig is!
Ik ben ook klein, maar ik zou nooit mijn benen laten breken, dat ze mij maar nemen zoals ik ben denk ik dan !
Met citaat antwoorden
Oud 3rd May 2009, 13:44
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User

Je benen laten breken om langer te zijn.. Komaan! Iedereen is anders, en iedereen is uniek. Oké, die vrouw mag dan wel klein zijn, maar dat heeft ook zijn charmes vind ik. Maarja, als ze zich daar beter bij voelt, heeft ze de juiste keuze gemaakt zeker.. Toch zou ik zelf nooit zo'n ingreep laten doen. Ik heb het niet met al die plastische chirurgie e.a. Niemand is perfect é.
Met citaat antwoorden
Oud 3rd May 2009, 13:50
Jolien Willems Jolien Willems is offline
Registered User

Vroeger vond ik het ook heel jammer dat ik zo klein was ( 1m65). Soms lag ik er dagen om te huilen...
Maar nu ben ik best tevreden met mijn lengte...
Ik ben dan misschien wel klein, maar ik kan tenminste nog een elegant hakje aandoen, terwijl vrouwen die 1m80 groot zijn dit niet kunnen...

Ik zal niet zeggen dat ik niet liever wat groter zou zijn, maar zo'n zotte dingen, zoals je benen laten uitrekken zou ik voor geen geld van de wereld overwegen... Wie zegt wat de operatie teweegbrengt binnen enkele jaren? Wat zijn de bijwerkingen over enkele jaren?
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:08.