actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 9th February 2009, 23:12
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Miljonair verzwijgt fortuin

Toen ze trouwden, verklapte Joe zijn vrouw een geheimpje: hij had ooit meer dan 11 miljoen euro gewonnen met de lotto.

Joe Johnson (63) en Lisa (40) waren tien maanden samen toen hij haar ten huwelijk vroeg. In tranen gaf ze hem haar jawoord. Pas daarna verklapte 'arme Joe' dat hij steenrijk was. 'Ik was razend. Ons hele samenzijn was gebouwd op een leugen', zegt Lisa in The Daily Mail. 'Ik dacht dat zijn scheiding hem achtervolgde en dat hij het daarom niet breed had. Waarom nam hij me anders altijd mee naar die goedkope Chinese restaurants? En toen vertelde hij me dat hij zich alles kon permitteren wat hij wilde. Ik voelde me bedrogen.'

Het was pas toen Joe vertelde hoeveel pijn vrouwen hem hadden gedaan omdat ze uit waren op zijn geld, dat Lisa bijdraaide. 'Achteraf ben ik blij dat hij zijn rijkdom voor me verborgen hield. Want ik ben 23 jaar jonger dan hij. Anders zouden de mensen toch maar zeggen dat ik op zijn geld viel. Nu kan ik zeggen dat ik verliefd werd op een man die niets bezat.'

Lisa was een alleenstaande moeder - haar zoon Alfie was 5 - toen ze Joe Johnson voor het eerst ontmoette in 2000. 'Voor ons eerste afspraakje pikte ik Lisa op in een smerige Land Rover. Ik had ook opzettelijk een goedkope jeans aangetrokken. We gingen naar de Chinees en ik vroeg haar de helft van de rekening te betalen. Ze deed dat zonder mopperen', zegt Joe. Na enkele weken waren ze stapelverliefd. 'Voor Kerstmis kreeg ik een eenvoudige ring met een piepklein steentje. Hij kostte nog geen 200 euro, maar ik vond hem prachtig.'

Hij hield ook de schijn op tijdens hun eerste vakantie. 'Ik wilde iets speciaals voor onze eerste reis samen. Maar toen zei Joe dat hij al had geboekt. Toen ik de kamer zag, kon ik huilen. De gordijnen stonken en op het bed lag een oude ingezakte matras. We zijn ook maar één keertje in het zwembad gegaan omdat het water uit de riool leek te komen', klaagt Lisa. De twee zijn nu zeven jaar getrouwd en hebben een kind van drie.

DS, 09-02-2009 (Bjorn Maeckelbergh)
Oud 10th February 2009, 13:22
Marianne Geerinckx Marianne Geerinckx is offline
Registered User

Bij het lezen van dit artikel was mijn eerste gedacht "dat is een slim van die man". Het is duidelijk dat hij opzoek was naar een vrouw die niet enkel uit was op zijn geld (zoals enkele daarvoor wel waren). Het feit dat deze man het op deze manier heeft aangepakt, bewijst dat hij nog steeds met zijn twee voeten op de grond staat. Andere mannen zouden misschien met hun geld staan zwaaien om zo de vrouwen in rijen te zien komen. Deze man wou echt voor de liefde gaan, en heeft uit ervaring geleerd dat het heel erg moeilijk is om als rijke man een liefdevolle vrouw te vinden. Daarom vind ik zijn "leugen (want het is inderdaad niet zomaar een klein leugentje) om bestwil" hier zeker en vast op zijn plaats. Ik zou als ik van hem was, net hetzelfde gedaan hebben.
Met citaat antwoorden
Oud 10th February 2009, 21:05
Sanne.Vosters Sanne.Vosters is offline
Registered User

Leugentje om best wil

Ik vind het echt prachtig van die man om een tijdje zijn rijkdom achterwege te laten voor een vrouw. Het is volgens mij ook niet simpel om dit als leugen te doen. Maar echt een mooie truc. Tegenwoordig zijn de mensen zo hard uit op geld, en maakt het echt gelukkig? Ik denk het niet, het helpt natuurlijk wel. Ik snap wel dat de vrouw eerst wat kwaad was, maar een mooie test vind ik wel . Dit is nog maar eens een bewijs dat liefde toch echt mooi kan zijn (ondanks het leeftijdsverschil) en GEMEEND! Vele vrouwen zouden hem enkel nemen voor het geld, maar zij nam hem omdat ze echt van hem houdt. Hier is echt sprake van een leugentje om best wil. Ik zou het ook doen, als ik zijn schoenen stond.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:19.