actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 23rd April 2008, 22:23
Sofie Huybreckx Sofie Huybreckx is offline
Registered User

Gapende wonde 10 jaar lang bedekt met sigarettenpakjes

Een Chinees uit de provincie Guangdong heeft tien jaar lang een gapende wonde bedekt met... sigarettenpakjes. Het gat in zijn lichaam, waardoor zelfs zijn kloppend hart te zien is, heeft hij te 'danken' aan een operatie die uit geldnood nooit deftig beëindigd werd.

Elke dag moet de 51-jarige Rao Jiacang eigenhandig de steriele pleister op zijn borst vervangen. De 'opening' vult hij gewoon op met sigarettenpakjes. "In 1998 ging ik tweemaal onder het mes", aldus Rao. "De chirurgen sneden toen mijn huid en ribben weg om aan delen van mijn longen te kunnen die zwaar geïnfecteerd waren."

Op zoek naar geldschieter
Door de extreme armoede in zijn familie kon Rao het zich echter niet veroorloven de chirurgische ingreep naar behoren af te ronden. Ook naar enige vorm van nazorg kon hij fluiten, zodat de wonde uiteindelijk begon te infecteren en hij opgezadeld bleef met een jaap in zijn borst van 8 op 18 centimeter. Nu zijn vrouw het zicht echt niet langer meer kan verdragen, hoopt hij dat een of andere barmhartige samaritaan hem toch het geld voor de broodnodige operatie wil voorschieten. (svm)

Bron: www.hln.be
Bijgesloten Plaatje(s)

Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:46.