|
Bekijk Resultaten Peiling: Holocaust in lessen wiskunde? | |||
Prima idee | 9 | 52.94% | |
Wansmakelijk | 8 | 47.06% | |
Stemmers: 17. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
#1
|
||||
|
||||
Holocaust in lessen wiskunde?
Zie oorspronkelijk artikel van Margot:
http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=20066
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you down to their level and beat you with experience." (c)TB |
#2
|
|||
|
|||
Iets tussenin ...
Ik heb gestemd voor "prima idee", maar ik vind het helemaal niet zo'n prima idee... Ik had graag iets tussenin gestemd. Ik vind het heel, heel goed dat deze leerkracht wil vertrekken vanuit concrete situaties. Dit zullen de leerlingen zeker apprecieren. Ik kan begrijpen dat hij hierbij wel eens een oorlog zal gebruiken, net zoals hij het waarschijnlijk ook al gehad zal hebben over voetbal.
Ik vind gewoon dat de leerkracht moet oppassen met wat hij juist belicht van een oorlog. Als hij het toch per se over de holocaust wil hebben, kan hij niet anders dan hierover met de leerlingen ook te spreken. Wat is dit, had dit mogen gebeuren, ... Mits een goede inlichting van de leerlingen is er voor mij geen probleem! Ik zou het zelfs aanraden, want vertrekken vanuit concrete situaties maakt het boeiend!! |