|
||||
|
||||
Problemen met homepage
Ik geraak via actualiteit.org niet meer op de homepage! Mijn scherm blijft gewoon wit.
Via www.actualiteit.org geraak ik er nog wel op, maar kan ik niet meer inloggen (en kan ik deze klacht bijgevolg niet uiten in de shoutbox). Barst of Wouter een idee waar dat aan kan liggen?
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
||||
|
||||
Probleem van tijdelijke aard?
Hier alvast geen problemen...
|
||||
|
||||
Is de klacht voorbij?
Anders zou ik voorstellen je tijdelijke internetbestanden te verwijderen, zeker en vast daarbij je cookies en het dan nog eens te proberen Ik heb zelf geen klachten dus vermoed ik dat het aan jouw pc zelf ligt. |
|
||||
|
||||
Het probleem stelt zich nog steeds, maar na een korte controle blijkt dat dit enkel in Firefox is. In IE kan ik er wel op via actualiteit.org én wordt ik spontaan ingelogd ook.
Overigens kunnen mijn tijdelijke internetbestanden het probleem niet zijn omdat ik al 4 jaar op dit forum zit en nog nooit problemen heb gehad. Misschien dat er recentelijk een aanpassing is gebeurd? Of misschien heb ik zonder het te merken een update van Firefox gedownload en werkt het forum nu nóg minder goed samen met deze browser. Want aan de comptabiliteit tussen Vbulletin en Firefox is nog wel wat werk
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |