actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 10th December 2007, 23:45
Kim Geerts Kim Geerts is offline
Registered User

Man overleeft dagenlange opsluiting op wc dankzij toiletwater

Een man heeft vier dagen lang opgesloten gezeten in het toilet van een bowlingclub in Schotland nadat de deurklink was afgebroken.

Dat schrijven Britse kranten maandag. Hij overleefde door het drinken van het water in het toilet. De 55-jarige David Leggat had geen gsm bij en had de deur van het toilet te hard dicht getrokken, waardoor de deurklink was afgevallen. Hij had geen eten bij zich en moest water uit het toilet drinken om te overleven. "Ik had gelukkig wel een toilet ter beschikking", lachte de gepensioneerde professor achteraf.

Een poetsvrouw die na vier dagen kwam schoonmaken in de club, hoorde de man om hulp schreeuwen en bevrijdde hem.
Met citaat antwoorden
Oud 12th December 2007, 14:09
Lien.Luyten Lien.Luyten is offline
Registered User

Zo zou je door zo'n stom voorval nog sterven... Zo zie je maar, zelfs op het toilet moet je je gsm bij je hebben . Nee, al een 'geluk' dat de man daar nog een toilet ter beschikking had, om uit te drinken wel te verstaan. Het lijkt vies, maar al bij al is het toch gewoon proper water he.
Met citaat antwoorden
Oud 12th December 2007, 21:45
Evy Witters Evy Witters is offline
Registered User

Raar dat niemand de man heeft gehoord.. Ik vind het eigelijk wel grappig, maar ook erg voor de man. Ikzelf zou zot worden in zo'n situatie. Het is wel vies dat hij van het water van de wc dronk, maar ik denk dat als het op overleven aankomt, je tot alles in staat bent..
Met citaat antwoorden
Oud 12th December 2007, 21:51
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Dat lijkt mij verre van leuk, zo 4 dagen opgesloten zitten in een kleine ruimte. Inderdaad goed dat hij water ter beschikking had.
Wel vreemd dat niemand hem gemist heeft. Want 4 dagen is wel lang.

Jammer voor hem dat hij zijn gsm niet bij had.
Ik denk toch vaak als ik naar een openbaar toilet ga (vooral bij fuiven): "Ik heb mijn gsm toch zeker bij!?" Want de angst dat de deur niet meer open wil is bij mij zeer groot en dan wil ik snel iemand kunnen bereiken.

Die man zal ook geen tweede keer zonder gsm naar een openbaar toilet gaan
Met citaat antwoorden
Oud 25th December 2007, 14:46
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Wel wel, in een bowlingclub, daar komt toch nog volk binnen in dat toilet, je gaat toch niet zeggen dat daar niemand naar toilet moet tijden een partijtje bowlen. Dat doet me eraan denken, ik heb toch al een paar keer vriendinnen uit het kleinste kamertje moeten bevrijden, nadat ze een sms'je hadden gestuurd!! Altijd wel grappig, maar ik hoop dat ik dat niet te veel meemaak!!
Met citaat antwoorden
Oud 25th December 2007, 17:01
Brughmans Jente Brughmans Jente is offline
Registered User

Dit is langs de ene kant wel erg en deze man heeft veel geluk gehad, maar langs de andere kant is dit ook wel grappig.
Om te overleven, doen mensen de zotste dingen en gezonde mensen doen alles om in leven te blijven. Ik kan mij best voorstellen dat deze man van het toiletwater dronk.
Langs de andere kant vind ik het wel vies dat hij van het toiletwater dronk, maar ja we begrijpen het wel.
Met citaat antwoorden
Oud 25th December 2007, 23:32
Robbert Schroeven's Avatar
Robbert Schroeven Robbert Schroeven is offline
Registered User

Heel vreemd geval. Niemand blijkt de man te missen en niemand komt gedurende 4 dagen op het toilet (het zou wel kunnen dat de bowlingbaan door omstandigheden gedurende 4 dagen gesloten was maar dan nog). Wat ik zou doen moest ik opgesloten zitten op een toilet, zonder dat ik een gsm zou bijhebben, is gewoon proberen de deur open te stampen. Met het nodige geweld als het zou moeten.

Dus volgens mij is er van dit artikel toch niet zó veel waar.
Oud 26th December 2007, 14:43
Hanne.Van.Rooy Hanne.Van.Rooy is offline
Registered User

Je ziet waarvoor een gsm allemaal nuttig kan zijn !
Ik heb mijn broer eens 'gered uit de lift'. Al een geluk had hij zijn gsm bij of hij had daar nog een paar uur langer gezeten.
Nu, een paar uur is wel een verschil met 4 dagen ! En dan nog overleven van wc- water !
Een reactie op Robbert: Het is altijd mogelijk dat niemand die persoon zou gemist hebben en bovendien denk ik niet dat het zo makkelijk is om een zware wcdeur (wat het waarschijnlijk wel was) open te stampen.
Waarom zou het artikel niet waar zijn? Er zijn ongetwijfeld nog zo'n voorvallen geweest.
Met citaat antwoorden
Oud 31st December 2007, 01:23
sannedierckx's Avatar
sannedierckx sannedierckx is offline
Registered User

Laten we maar zeggen dat ik er nu nog meer op ga letten dat ik zeker mijn gsm bij heb als ik een bezoekje moet brengen aan het kleine kamertje!
Maar dan eigenlijk een onderwerp dat misschien een beetje naast de kwestie is: in dit geval heeft het water van de wc die man het leven gered. Maar vindt niemand het absurd dat wij onze wc's doortrekken met drinkbaar water terwijl er zoveel tekort is aan drinkbaar water in de wereld? Volgens mij zijn er heel wat meer mensen die hier onder lijden dan dat er mensen zijn die moeten overleven op wc-water omdat ze opgesloten zitten.
Ach ja, gelukkig voor deze man was het water van de wc zijn redding.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:58.