actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 16th November 2016, 18:45
Leontien.S*ongers Leontien.S*ongers is offline
Registered User

Trump ontkent chaotische onderhandelingen over zijn ploeg

16/11/2016

Trump ontkent chaotische onderhandelingen over zijn ploeg

De komende president van de Verenigde Staten, Donald Trump, heeft dinsdagavond en woensdag in een reeks tweets ontkend dat de onderhandelingen over de samenstelling van zijn toekomstige regering chaotisch verlopen. Daarmee weerlegt hij de bewering van ‘The New York Times’. Hij zei ook dat hij sinds zijn verkiezing contact had met verscheidene buitenlandse leiders.

“Selectie van mijn kabinet en andere posten zijn zeer georganiseerd. Ik ben de enige die de finalisten kent! “, tweette de nieuwe president nadat hij uit zijn Trump Tower in New York ontsnapt was om op restaurant te gaan met zijn gezin.

In een uithaal naar de krant The New York Times, die van een “chaotische” overgang sprak - tv-zender CNN had het over “getrokken messen” - schreef de populistische ‘president-elect’ dat het artikel van The New York Times over de transitie “volledig fout” was. “Het verloopt echt probleemloos.”

De miljardair en nieuwkomer in de politiek zei ook dat hij “telefoon kreeg van talrijke buitenlandse leiders in weerwil van wat de falende New York Times zegt”. Hij citeert daarbij Rusland, Groot-Brittannië, China, Saoedi-Arabië, Japan, Australië, Nieuw-Zeeland. The New York Times berichtte woensdag over moeilijkheden die wereldleiders hadden om Trump aan de lijn te krijgen.

Donald Trump vindt in deze reeks tweets ook dat de prestigieuze Amerikaanse krant “zo tegendraads is dat ze idioot lijkt in haar berichtgeving over mij”.

Bron: Gazet van Antwerpen, http://www.gva.be/cnt/dmf20161116_0...over-zijn-ploeg
Eigen mening: Ik geloof wel dat Trump goed genoeg weet wie hij in zijn ploeg wil en wie niet. En hij gaat ervoor zorgen dat het acceptabele mensen zijn, toch het grootste deel. Ik denk dat hij nu zich gaat gedragen en goed gaat willen doen voor iedereen zodat hij de andere helft van Amerika, die nog niet overtuigd zijn van zijn leiderschap, ook kan overtuigen. En wanneer iedereen dan toch denkt dat hij wel eens een goede leider kan zijn, tegen alle verwachtingen in, gaat hij zijn slag slaan en iets doen wat echt niet door de beugel kan. Dat is mijn mening over het presidentschap van Donald J. Trump.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 21:05.