actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th December 2007, 16:15
Sanne.Vosters Sanne.Vosters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Noorderwijk
Posts: 109
Tieners proberen Mortal Kombat uit op zusje

Twee tieners uit de Amerikaanse staat Colorado worden ervan verdacht het 7-jarige zusje van een van hen om het leven te hebben gebracht. Ze deden dit omdat ze het video-game Mortal Kombat op het meisje naspeelden.

Het kind had meer dan 20 kneuzingen, een breuk en bloedingen.

Het tweetal, een jongen en een meisje, wordt vervolgd voor kindermishandeling met de dood als gevolg. Het drama voltrok zich toen de verdachten, de 16-jarige Heather Trujillo en de 17-jarige Lamar Roberts, op 6 december op Trujillo's halfzusje Zoe moesten pasten. De knapen probeerden het meisje, toen dat buiten bewustzijn was geraakt, bij te brengen door haar onder de kraan te houden en haar te reanimeren.

Toen dat niet hielp waarschuwden ze de moeder van het meisje, die aan werk was, en medische hulpverleners. Het slachtoffer overleed in het ziekenhuis. Ze had een gebroken pols, meer dan twintig kneuzingen, een hersenzwelling en bloedingen in haar hals en onder haar ruggengraat.

De verdachten kunnen 48 jaar gevangenisstraf krijgen.

20 december 2007, Gazet Van Antwerpen
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 23rd December 2007, 18:26
Robbert Schroeven's Avatar
Robbert Schroeven Robbert Schroeven is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: itegem
Posts: 59
Laten we anders met kindertjes spelen...
Ik denk dat ik nog eens zo'n artikel heb gelezen maar dan met GTA.
__________________
For every animal you don't eat, I'm going to eat three.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 23rd December 2007, 20:46
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Zandhoven
Posts: 281
Als gamer word ik het wel een beetje beu om constant te moeten horen hoe games weeral voor slachtoffers gezorgd hebben. Waarom schuift men toch altijd de schuld in schoenen van games?
Ik heb wat verder onderzoek gedaan naar dit artikel en ben op dit artikel gestoten: http://www.foxnews.com/story/0,2933,317544,00.html
Hier staat duidelijk dat de jongen dronken was. In mijn ogen is dat een heel verschil met alleen vermelden dat de jongen MK aan het spelen was. Blijkbaar waren de zusjes aan het "worstelen" en de jongen kwam zich "moeien" en heeft haar geslagen etc. Hij stopte niet omdat hij dronken was.
Ik denk dat elke mens die nuchter is en zo oud is toch wel beseft dat mensen zo hard slagen erge gevolgen kan hebben.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:15.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.