actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > VARIA > Polls
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Lift geven aan vluchtelingen gelijk aan mensensmokkel?
Nee, onzin! 37 74.00%
Ja, wel degelijk! 13 26.00%
Stemmers: 50. U mag niet stemmen in deze peiling

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 9th May 2016, 11:39
L*ze. Verhaegen L*ze. Verhaegen is offline
Registered User

Ik heb ook al enkele keren personen een lift gegeven. Zo kan ik ook al een vluchteling vervoerd hebben van punt A naar punt B, ben ik dan ook schuldig?
Als deze mensen dan ook geen idee hadden van wie deze personen zijn, zijn ze voor mij ook zeker schuldig.

Wat als deze mensen dan wel een idee hadden dat deze personen vluchtelingen zijn?
Als ik dan denk wat ik zou doen, zou ik deze ook verder helpen. Ze hebben al zoveel gedaan om eindelijk hun leven opnieuw op te starten, wat moeilijk genoeg is. Daarom ben ik het volledig eens met advocaat Bjørn Elmquist.

Ik begrijp natuurlijk de verwarring in deze zaak, de meningen zullen niet allemaal gelijk lopen. Maar zoals advocaat Bjørn Elmquist zegt: 'Wat ze deden is mensen helpen binnen de Deense landsgrenzen. Mensensmokkel is geld verdienen door mensen over de grens te brengen’. Ze zijn voor mij dus volledig onschuldig en ik ben blij dat ze ook geen straf hierbij krijgt.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:41.