actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th December 2014, 15:48
kobe.s*its kobe.s*its is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Vosselaar
Posts: 20
Nederlandse bereikt Zuidpool met tractor

Nederlandse bereikt Zuidpool met tractor

Bron: Belga

De Nederlandse Manon Ossevoort (38) is vandaag met haar tractor en team aangekomen op het zuidelijkste puntje van de aarde. Dat heeft de sponsor, landbouwmachinefabriek Massey Ferguson, laten weten via internet.

Sir Edmund Hillary (1919-2008) was de eerste die gemotoriseerd Antarctica verkende
Ossevoort reed met een tractor van het type MF 5610 naar de Zuidpool. Over 2.500 kilometer ijsvlakte van de kust van Antarctica naar de Zuidpool deed ze zeventien dagen.

Sneeuwman
De Nederlandse heeft er volgens de sponsor een sneeuwman gemaakt en is opgetogen dat ze deze schijnbaar onmogelijke droom toch heeft gerealiseerd.

Terug naar huis
Manon rekent er volgens Australische media op dat de terugreis minder lang duurt. Ze kan misschien voor kerst thuis zijn.

Het is niet voor het eerst dat er een tractor over de Zuidpool rijdt. Ontdekkingsreiziger Sir Edmund Hillary (1919-2008) was de eerste die gemotoriseerd Antarctica verkende. Hij deed dat in 1958 met Massey Ferguson-trekkers.

Mening:
Ik snap niet direct de bedoeling van wat Manon Ossevoort hier mee wil bereiken, maar het is natuurlijk wel leuk om eens gedaan te hebben.
Ik zou dit graag gezien hebben in verband met een experiment dat de Nederlandse op de zuidpool.
Ik vind het ook vreemd dat er een sponsor zich bereid heeft gevoeld om dit te sponsoren. Is dit dan om te laten zien wat zo een tractor kan? Ik vind dit eerder tijdsverspilling.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.