actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd October 2013, 11:46
L*ze. Verhaegen L*ze. Verhaegen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Veerle
Posts: 150
Tiener met kaakbreuk verzon verhaal over zware agressie

Martin Kucin, de 15-jarige Mechelenaar die afgelopen weekend naar eigen zeggen door vier ŕ vijf Zwart-Afrikaanse jongeren bewusteloos werd geslagen en daarbij een kaakbeenbreuk opliep, heeft het hele verhaal uit zijn duim gezogen uit angst voor de reactie van zijn ouders. Dat meldt het parket van Mechelen.

Gisteren kwam de zogezegde zware agressie aan het licht. Kacin zou zaterdag in de voetgangerstunnel aan het Raghenoplein bewusteloos zijn geslagen door een aantal jongeren, zo verklaarde hij aan zijn ouders en aan de politie. De tiener hield er een dubbele kaakbeenbreuk aan over en moest onder het mes. De daders namen de benen en de lokale politie onderzocht de zaak, zo liet commissaris Maurice Dommicent van de lokale politie Mechelen weten.

Vandaag blijkt dat het hele verhaal verzonnen is, zo bevestigt het parket van Mechelen. Bij verhoor van het slachtoffer kwamen tal van tegenstrijdigheden aan het licht en heeft de jongeman uiteindelijk toegegeven dat niet de onbekende jongeren, maar een vriend hem zwaar had aangepakt. De feiten speelden zich af na een woordenwisseling aan het station te Mechelen.

Het verhaal van de overval verzon hij uit angst voor de reactie van zijn ouders, aldus nog de politie.

Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...-agressie.dhtml

Mening:
ik vind dat ze deze jongen een boete moeten geven en een waarschuwing. Dit artikel is misschien 'boecht' maar zo zie je maar dat het parket ook zijn tijd moet steken in onnodige zaken. Misschien moeten ze voor dat het voorkomt in de rechtszaal eerst onderzoeken of het verhaal wel klopt en of de persoon in kwestie al dan niet liegt.
Ik snap dat de jongen het niet durfde te vertellen tegen zijn ouders maar als er dan de politie bij betrokken wordt zou ik persoonlijk toch zeggen tegen mijn ouders dat het uit angst was dat hij ik het niet durfde te bekennen.

Laatst aangepast door L*ze. Verhaegen : 22nd October 2013 om 11:51.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:40.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.