actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd January 2013, 09:20
J*nasHeyns J*nasHeyns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Ravels
Posts: 70
Structureel onderhoud voor Poederleeseweg

HERENTALS/LILLE/VORSELAAR - Van 1 augustus tot 30 november wordt de gewestweg van Poederlee naar Herentals afgesloten. ‘Dan worden er structurele onderhoudswerken uitgevoerd en wordt de bovenste laag vernieuwd', zegt de burgemeester van Vorselaar Lieven Janssens (Actiev). ‘De werken zullen ernstige verkeershinder met zich meebrengen. Zowel voor het verkeer als voor de lijnbussen wordt in een omleiding voorzien via Lichtaart en Grobbendonk.'
De werken gebeuren in 2 fase: eerst het deel tussen Poederlee centrum en de Watervoort en dan vanaf de Watervoort tot aan de spoorweg Herentals. Er worden 70 werkdagen voor uitgetrokken.

In voorbereiding van het later uit te voeren vrijliggend fietspad zullen tevens al werken aan het kruispunt Doornboom gebeuren, namelijk een zebrapad en lichten voor de overstekende fietsers.

Bron: Het nieuwsblad 23/01/2013
http://www.nieuwsblad.be/article/de..._ref_map=%5B%5D

Mening: Niet echt een belangrijk artikel voor de meeste mensen in België maar voor onze school is het natuurlijk wel belangrijk om te weten dat er voor ons waarschijnlijk een mindere periode komt om op de school te geraken. Wel is het natuurlijk positief dat ze het wegdek gaan vernieuwen zodat er minder schade kan komen aan de auto's.

Dit is niet echt een artikel van mij dat ik aanzie als een post maar wel meer als een mededeling voor mijn medestudenten.
__________________
Ik volg de actualiteit, maar volgt de actualiteit mij ook?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.