actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 24th October 2012, 08:53
J*nasHeyns J*nasHeyns is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: Ravels
Posts: 70
Vrouw licht Turnhoutse aannemer op voor 950.000 euro

Er zijn nieuwe klachten ingediend tegen Chantal V. (53) uit Heppen (Leopoldsburg). Opnieuw windt de meester-oplichtster goedgelovige geldschieters om haar vinger met een verhaal over een ongeneeslijke ziekte.


Volgens een ruwe schatting zou ze ongeveer drie miljoen euro hebben buitgemaakt bij minstens elf gedupeerden.

Chantal V. is niet aan haar proefstuk toe. In 2006 werd ze samen met een kompane uit Zonhoven al veroordeeld tot een effectieve celstraf van vijf jaar en een boete van 11.000 euro. In totaal had ze toen met haar toneeltje meer dan 1 miljoen euro verdiend.

Kanker

Dit keer doet de vrouw zich voor als een terminale kankerpatiënte. Een van de gedupeerden die al een klacht heeft ingediend is bouwpromotor Peter Wilmsen van Golfimmo NV uit Turnhout (foto).

Ze wist hem te overtuigen om een villa te bouwen in Leopoldsburg. De ruwbouw staat er al, maar Wilmsen zag tot nu toe geen eurocent. "Ze vertelde me dat er nog wat problemen waren met successierechten", aldus de aannemer.

“Ik schat mijn financieel verlies op 950.000 euro. Eerst en vooral is er die grote villa, maar ze had ook vier bouwgronden gekocht om daar een dagverblijf voor kinderen met kanker te bouwen. Ook daar alleen maar openstaande facturen", zucht Wilmsen.


Bron: Gazet van Antwerpen 24/10
Mening: Ik dacht eerst ook dat dit een boecht artikel was maar dat is het eigenlijk niet. Als je voor jezelf gaat afvragen hoe slecht iemand moet zijn om zichzelf uit te geven als een kankerpatiënte dan weet je al hoe slecht deze mevrouw moet zijn. Ze heeft hier al 3 miljoen euro mee verdiend en toen ze dan gepakt was moest ze eventjes 11000 euro betalen. Schandalig !

Ook het feit dat ze dan zegt dat ze een huis voor kinderen wil laten bouwen vind ik zeer slecht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:16.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.