actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Mensenrechten
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #3  
Oud 18th November 2009, 18:41
chelsy collart chelsy collart is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: oosterwijk
Posts: 82
Verschrikkelijk!!

Dit doet me erg denken aan de broodfok!!
Deze varkens zijn getekend voor het leven, en hier wil ik nu niet de reactie op krijgen van : het zijn maar dieren, want dan sta ik niet in voor de gevolgen!

Deze dingen blijven en blijven maar gebeuren, hoe mensen zo ongevoelig kunnen zijn, zo'n mensen zouden echt een zware straf moeten krijgen en eens goed onder handen genomen worden!

En dit is nog maar het begin! denk maar eens aan die biggetjes, ze worden geboren, het grote deel sterft, en als ze dan oud genoeg zijn worden ze gecastreerd zonder verdoving!!!! Dat ze dat maar doen bij diegene die deze onmenselijke praktijken uitvoeren!! dan zal ik op de eerste rij staan om te applaudiseren!

Ik ben al heel blij dat GAIA hier voor op komt, maar dit gebeurt nog niet genoeg, mensen moeten een keer twee keer nadenken voor ze iets doen!

Meer mensen moeten opkomen voor de dierenrechten, want we zijn echt met veel te weinig, diegene die hiervoor vechten!
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.