actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 5th March 2009, 17:03
Gerinckx Lieselotte Gerinckx Lieselotte is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Mol
Posts: 69
Vader struikelt over speelgoed en verpletterd hoofd van zoontje.

Vader struikelt over speelgoed en verpletterd hoofd van zoontje.

Bij een bijzonder tragisch ongeval heeft een vader per ongeluk de dood veroorzaakt van zijn eigen zoontje. De 20-jarige ingenieur Sam Barwick uit het Engelse Hull struikelde over een stuk speelgoed met een toetsenbord en viel met zijn volle gewicht (82 kg) op het hoofdje van zijn zes maanden jonge babyzoontje. Leon Holder bezweek door veelvuldige schedelbreuken en zware hersenschade.

Oogjes
De getuigenis van de vader was uiteraard extreem pijnlijk. "Ik moet gevallen zijn of gestruikeld over dat speelgoed", snikte Sam Barwick. "Ik kan me zelfs niet meer herinneren hoe ik weer opgestaan ben. Toen zag ik de wijd opengesperde oogjes van Leon naar me staren en wist meteen dat het helemaal fout zat. Het was zo'n vrolijke en gezonde baby. Ik voel me verschrikkelijk."

Buurman
Ook de negentienjarige moeder Katie Holder ging door de hel. "Ik was in de keuken aan het koken, toen Sam me meermaals in paniek riep. Ik stormde naar de woonkamer en zag hem daar geknield met de zwaargewonde Leon in zijn armen zitten. Ik snelde naar onze buurman, omdat ik wist dat die recent een cursus eerste hulp gevolgd had."

Twee dagen
De buurman kon de baby ook niet meer redden. Hij paste mond-op-mond-beademing toe en belde een ambulance. Op intensieve zorgen werd de beademing van de klinisch dode Leon Holder twee dagen later afgekoppeld, met zijn ouders naast zijn bedje. Het onderzoek wees uit dat het om een tragisch ongeval ging, maar dat kan de radeloze ouders uiteraard niet troosten. (hlnsydney/kh)
HLN05/03/09 06u55

Mening
Wat een drama! Dit moet verschrikkelijk zijn voor de ouders. Hoe krijg je als ouders zoiets verwerkt? Ik krijg er gewoon kippenvel van als ik eraan denk. Zo zie je maar weer dat een ongeluk schuilt in een klein hoekje en hoe snel het gedaan kan zijn. Ik leef mee met de ouders en hoop dat ik zoiets nooit moet meemaken.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 6th March 2009, 11:21
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Zandhoven
Posts: 281
Ik weet hoe gemakkelijk je over speelgoed kan vallen. Hoeveel keer dat dat mij al is overkomen is niet meer op 1 hand te tellen. Of wanneer je op zo een klein stukje speelgoed trapt, dat is zo pijnlijk dat je binnenmonds toch wel een paar niet-kindvriendelijke woorden uitspreekt.
Dit is niet het eerste artikel dat ik over een dergelijk geval lees.
Voor kerstmis viel een vader van de trap met een tv en verpletterde zijn kind dat vanonder aan de trap aan het spelen was.
Een ongeluk is snel gebeurd en je draagt het de rest van je leven mee.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:01.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.