actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th November 2007, 17:26
Stijn Neefs Stijn Neefs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: herentals
Posts: 77
Nederlandse schrijver maakt datingsite voor lelijke mensen

De Nederlandse schrijver Kluun heeft een website gemaakt. Niet voor of over zichzelf, maar voor lelijke mensen. Dat maakte hij bekend in een radioprogramma op het Nederlandse 3FM.

Kluun wil met zijn initiatief reageren op een onlangs gelanceerde datingsite, mooiemensen.com, waarop enkel knappe mannen en bloedmooie vrouwen toegelaten worden. De website die de schrijver oprichtte, is enkel toegankelijk voor lelijke personen en heet www.lillekemeense.com.

De hele website is opgesteld in het Tilburgs dialect.
ivb (AD.nl, anp)

Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/De...DMF28112007_042
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 27th December 2007, 11:01
Natasja_dc Natasja_dc is offline
Natasja
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Halle-Zoersel
Posts: 73
Ik vind dit echt belachelijk dat men zo'n datingsites opricht. Het doet er toch niet toe of iemand er mooi of lelijk uitziet. Het voornamelijkste is toch dat deze persoon een mooi karakter heeft. Je kan niets doen met iemand die er knap uitziet, maar een lelijk karakter heeft. Dit is althans mijn mening.

Ik al een tegenstander van datingsites, maar als men zo gaat beginnen denk ik dat we toch wel helemaal verkeerd bezig zijn hoor.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 27th December 2007, 12:22
Tom.Geens Tom.Geens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Heist-op-den-Berg
Posts: 78
Een datingsite tot daar toe, dat kan ik wel begrijpen. Mensen die het moeilijk vinden op een nieuwe partner te vinden na een scheiding of dood van de huidige partner. Het is ook niet voor iedereen even makkelijk om bij wijze van spreken op café te gaan en met iemand vreemd een praatje te slagen. Maar het onderscheid tussen mooi en lelijk dat Kluun maakt op zijn datingsites vind ik absurd. Een onderscheid op basis van leeftijd bijvoorbeeld zou ik wel nog kunnen begrijpen, maar dan zijn we eerder aan't praten over zoekcriteria binnen een datingsite denk ik.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 27th December 2007, 12:36
janavanranst janavanranst is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2007
Locatie: Schoten
Posts: 103
Toen de datingsite voor mooie mensen er kwam, was het wel duidelijk dat hier een reactie op ging komen.
Je mag inderdaad geen onderscheidt maken tussen mooi en lelijk. Dat is pure discriminatie.
En trouwens hoeveel keer hoor je de mensen niet zeggen: ' Hoe is die lelijke aan zone schone vent geraakt?' Dus uiterlijk is niet het belangrijkste!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:07.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.