actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th January 2009, 16:29
jefdaemen's Avatar
jefdaemen jefdaemen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Massenhoven
Posts: 136
Ik ga u een paar pletsen tegen uw kop geven

Toen Open Vld-Kamerlid Geert Versnick en Story-hoofdredacteur Thomas Siffer enkele dagen geleden hetzelfde restaurant bezochten, ontaardde dat bijna in een lijfelijk gevecht over het rookverbod. "Ik zal u eens een paar pletsen tegen uw kop geven", zei Versnick volgens de Story-baas.

Thomas Siffer vertelt het verhaal vandaag in de Corelio-kranten. "Wij willen hier roken! Heeft iemand daar een probleem mee?", vroeg Kamerlid Geert Versnick (Open Vld) een paar dagen terug in het Gentse restaurant Steendam 66.

'Pletsen tegen uw kop'
Siffer, die op dat moment ook aanwezig was, antwoordde dat hij daar inderdaad een probleem mee had. De hoofdredacteur van Story vindt het niet kunnen dat een politicus het rookverbod met de voeten treedt. Maar het Kamerlid kon de kritiek niet appreciëren. "Allez, die sukkel beleeft ook een keer zijn moment van glorie. Jullie zijn toch al klaar met eten?", zou Versnick gerepliceerd hebben.

"Ik ben tégen die wet. Dus vind ik dat mijn vrienden mogen roken", ging hij verder. Bovendien zou Versnick ook met fysiek geweld gedreigd hebben. "Ik ga u een paar pletsen tegen uw kop geven als ge niet rap maakt dat ge hier weg zijt"

Privépersoon
Versnick zelf ontkent de feiten en noemt het verhaal van Siffer 'onjuist'. "Hij heeft de controverse voor een stuk zelf gezocht. Ik zat daar bovendien als privépersoon en niet in officiële functie. Er is uiteindelijk ook niet gerookt. End of story", reageert het Kamerlid.

"Het is simpel: het gezelschap van Versnick heeft wél gerookt. Punt aan de lijn. Daar zijn genoeg getuigen van. Dus hebben we nu ook te maken met een volksvertegenwoordiger die liegt. Maar misschien was hij gisteren niet in functie, en vindt hij dat hij dan mag liegen", repliceert Siffer aan de Corelio-kranten.

bron: Gva
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:47.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.