actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 31st October 2012, 14:06
c*iel schulte c*iel schulte is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: mol
Posts: 30
Arbeiders verdeeld over herstart Genkse Ford-fabriek

GENK - De vakbonden hebben op vraag van de lokale directie hun achterban geraadpleegd over de eventuele herstart van de fabriek op 13 november. Dit jaar zouden er nog 8 dagen moeten gewerkt worden, maar niet iedereen ziet dat zitten. ‘De meningen zijn verdeeld’, zegt Rohnny Champagne van ABVV Metaal.
‘Sommigen willen nooit nog een Ford maken en gaan liever 8 dagen in staking, terwijl anderen liever een loon ontvangen en de geproduceerde auto’s als extra ‘oorlogsbuit’ achter de hand willen houden.’
Om de herstart mogelijk te maken op 13 november zou ten laatste volgende maandag met enkele voorbereidende werken moeten gestart worden. ‘We leggen onszelf geen druk op en zullen de directie voor die tijd een antwoord geven’, aldus nog Champagne.

31/10/2012 Bron: De gazet van Antwerpen

Mening:
Ik vind het goed at ze de fabriek willen open doen. het is gunstig voor de economie om en fabriek draaiende te houden. Ik vind het dan ook stom van de werknemers dat ze niet echt willen werken en gaan staken. wat is nu acht dagen? Maar van de andere kant kan ik me dan ook weer verplaatsen in de arbeiders zelf ook al deel ik hun mening niet.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:43.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.