actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 27th October 2016, 19:43
maxim.g*ris maxim.g*ris is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Poederlee
Posts: 47
14 maanden cel met uitstel voor man die weggelopen minderjarig meisje meermaals verkr

14 maanden cel met uitstel voor man die weggelopen minderjarig meisje meermaals verkrachtte

Vandaag om 17:15 | Bron: BELGA | Site : http://www.standaard.be/cnt/dmf20161027_02542762


Een 20-jarige Iraniër is door de correctionele rechtbank van Tongeren veroordeeld tot een gevangenisstraf van veertien maanden met uitstel omdat hij een minderjarig meisje eerst drugs gaf en daarna verschillende keren verkrachtte. Aan zijn slachtoffer en haar moeder moet hij ook een schadevergoeding betalen van 4.100 euro.

Op 18 april 2014 liep het meisje uit Bertem samen met een vriendin weg van huis. Twee dagen later nam ze aan het station van Hasselt de bus naar Genk nadat haar vriendin terug naar huis was gegaan. Rond 23 uur kwam ze aan in Genk waar ze werd lastiggevallen door een groep jongeren die daar rondhingen. Het toen vijftienjarige meisje werd door de jongeren meegenomen naar het appartement van één van hen waar verschillende joints werden gerookt en volop alcohol werd gedronken.

Toen het meisje zich in een slaapkamer terugtrok om te gaan slapen werd ze achternagezeten door de Iraniër die haar verschillende keren seksueel misbruikte. Tijdens het misbruik werd het meisje gebeten en werd ook haar keel toegeknepen waardoor ze niet om hulp durfde te roepen. Het meisje was ook bang dat de andere jongens haar zouden misbruiken.


Mijn mening :
Voor mij part mag deze man veel langer zitten. Dat het vonnis uitgesproken wordt met uitstel , snap ik al helemaal niet. Ik vind dit soort handelingen misselijkmakend en een absolute schande voor de maatschappij. Het meisje was amper 15 jaar en liep weg van huis , wat op die leeftijd geen slimme zet is natuurlijk. Als je als volwassen man een meisje van 15 misbruikt denk ik dat je toch zeker een gevaar bent voor deze maatschappij. Ik heb veel medelijden met het meisje , want zoiets kom je niet heel snel te boven. Ik vind het jammerlijk dat onze justitie dit soort gevallen niet strenger aanpakt.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:55.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.