actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th February 2011, 16:17
Emmely Emmely is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Arendonk
Posts: 118
Zaterdag piekt ook prijs benzine

Zaterdag piekt ook prijs benzine

Na de stookolie en de diesel zal zaterdag nu ook de maximumprijs van benzine pieken.

Wie dan aan het tankstation stopt voor een liter super 95 zal maximaal 1,559 euro per liter betalen, wat 2,3 eurocent per liter duurder is dan vrijdag. Het is meteen ook de hoogste prijs sinds juli 2008.

De maximumprijs van superbenzine neemt een vlucht van 1,8 eurocent naar 1,583 euro per liter.

Uiteraard is dit alles weer het gevolg van de prijsstijgingen van de olieproducten op de internationale markten.

Bronvermelding: http://www.gva.be/nieuws/geldzaken/...js-benzine.aspx

Mening: Wat is dit nu weer. Het is al niet duur genoeg zeker. Mensen die benzine hebben is dit echt geen lachertje. (Zoals ik bijvoorbeeld) Telkens als ik naast een tankstation kom stijgen de prijzen. Maar dit is wel een zware stijging, 2.3 eurocent duurder. Weet je wel hoeveel dit is als je je auto helemaal vol doet?

Ik kan begrijpen dat het te maken heeft met de prijsstijging van de olieproducten op de internationale markten, maar waarom dan niet met een mindere stijging? Denk bijvoorbeeld aan mensen die een minimum inkomen hebben die beschikken over een auto. Voor deze mensen is een stijging van 2.3 eurocent heel veel. We moeten aan het milieu denken, maar wie denkt er aan de mensen die een minimumloon hebben?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.