actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Winnaars & verliezers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th May 2013, 18:36
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Post Stijgers & dalers 18-05-2013

STIJGERS


Koen Theys

Echte kunstenaars durven al eens te choqueren. Koen Theys haalde deze week de kranten met een video die in het SMAK wordt getoond. Daarop is te zien hoe Theys een herdershond aan mootjes hakt. SMAK-bezoekers werden er niet goed van en eisten hun geld terug. Desgevraagd liet Theys in de krant weten dat het verhaal achter de video complex is. Iets met Hitler en zo. 'Maar ik ben geen dierenbeul', zei hij. 'Die hond was al zo dood als een pier, met een levend exemplaar zou ik dat nooit gedaan hebben.'


Abu Sakkar

Echte rebellen durven al eens te choqueren. Abu Sakkar haalde deze week de kranten met een video die op het internet wordt getoond. Daarop is te zien hoe Sakkar een Syrische soldaat opensnijdt en enkele organen uit diens lichaam haalt. YouTube-bezoe*kers werden er niet goed van en keken nog eens. Desgevraagd liet Sakkar in Time weten dat het verhaal achter de video complex is. Iets met Alawieten en zo. 'Maar ik ben geen mensenbeul', zei hij. 'Die soldaat was al zo dood als een pier, met een levend exemplaar zou ik dat nooit gedaan hebben.'


Tom Dice

Echte wannabe's durven al eens te choqueren. Tom Dice haalde deze week de kranten met de mededeling dat hij een sabbatjaar neemt. Dice-fans werden er niet goed van en vielen bij bosjes flauw. Desgevraagd liet Dice in de krant weten dat het verhaal achter de beslissing complex is. Iets met verkoopcijfers en zo. 'Maar ik ben geen idioot', zei hij. 'Mijn carrière was al zo dood als een pier, met een levend exemplaar zou ik dat nooit gedaan hebben.'


DALERS

Beyoncé Knowles

Iedereen kan zich al eens misrekenen, maar het is wel zo fair om dat gewoon toe te geven. Beyoncé Knowles gaf verstek voor haar concert van dinsdag in het Sportpaleis, zogezegd omdat ze uitgedroogd was. Wie heeft gezien hoe sappig ze er woensdagavond alweer uitzag, weet dat zulks larie is. Het was gewoon een kwestie van slechte timing. Homo-icoon Beyoncé had er geen rekening mee gehouden dat dinsdag de eerste halve finale van het Songfestival plaatsvond en driekwart van haar publiek dus thuis voor de buis zat.


Svetlana Bolshakova

Iedereen mag zich willen voortplanten, maar het is wel zo fair om dat gewoon toe te geven. Svetlana Bolshakova geeft minstens een jaar verstek voor het hink-stap-springen, zogezegd vanwege een lelijke botaanwas. Wie haar al eens goed bekeken heeft, weet dat zulks larie is. Het is gewoon een kwestie van de biologische klok die almaar harder tikt. Svetlana wil een kindje. Daarna richt ze samen met Tia Hellebaut en Kim Clijsters een zelfhulpgroep op.


Frédéric Deborsu

Iedereen mag zijn dromen voor werkelijkheid nemen, maar het is wel zo fair om dat gewoon toe te geven. Frédéric Deborsu kreeg deze week een uitbrander voor zijn boek over het koningshuis, vanwege insinuaties over de seksuele geaardheid van prins Filip. Wie de prins al eens goed bekeken heeft, weet dat zulks larie is. Die heeft geen seksuele geaardheid. Als we ook iets mogen insinueren: die Deborsu vindt de kroonprins gewoon zelf een lekkere brok.


DS, 18-05-2013
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 2nd November 2013, 17:47
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Pulderbos
Posts: 93
Wij als burgers schamen ons niet, we geven makkelijk commentaar om het daarna sappig door te vertellen. Maar zo erg is het niet, aandacht is datgene dat ze willen. Wij zijn wij tegenover zij. "Die heeft al geld genoeg, moest hij/zij dat niet hebben zou ik het niet gedaan hebben." Of toch wel..

Het artikel geeft blijk van hoe verschillend meningen en interesses kunnen zijn. Het is wel zo dat het makkelijk commentaar geven is op iemand die in de picture staat. Want zijn of haar leven is gekend en dus zijn we ook zo vrij om hier onze commentaren op los te laten. Maar beroemd of niet, ik denk dat commentaar geven op anderen voor iedereen wel makkelijk is. Maar als mens kunnen we er vaak niet mee overweg als we zelf commentaar krijgen, "kijk eens naar jezelf" is vaak een standaard gedachte. Mensen zoeken, schreeuwen om aandacht, maar kunnen vaak niet verdragen als die aandacht verkeerd vertaald wordt.

Een actueel voorbeeld is Miley Cyrus, een vroeger tieneridool die nu helemaal uit de bol gaat en heel wat commentaar moet verdragen. Ik denk ook vaak van wat steekt ze toch allemaal uit, maar langs de andere kant wil ze misschien ook gewoon eens jong zijn als andere tieners. Enige verschil dat het bij haar niet buiten de camera's mogelijk is.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:19.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.