actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th November 2012, 16:51
J*roen.Bosmans J*roen.Bosmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lommel
Posts: 165
Benzine wordt weer iets duurder

Benzine wordt weer iets duurder

wo 14/11/2012 - 14:19 Donderdag gaat de prijs van benzine opnieuw wat omhoog. Dat meldt de federale overheidsdienst economie. De prijsstijging is een gevolg van de hogere noteringen op de internationale oliemarkten.

Wie superbenzine 95 tankt, betaalt vanaf morgen maximaal 1,666 euro/liter (+1,8 cent).

Wie superbenzine 98 tankt, betaalt maximaal 1,704 euro/liter (+1,9 cent).

Bron: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/e...Benzine_duurder

Mening: Het is ongelooflijk hoe duur alles begint de worden. Is het de diesel niet, dan is het de benzine. Is het de brandstof niet, dan is het de prijs van het brood. Echt alle prijzen blijven maar stijgen.
Maar de lonen van de mens gaan echter niet omhoog. Ik vind die prijsstijgingen echt absurd. Binnenkort betaal je 2 euro per liter, dat is toch ongelooflijk veel? Ik kan het allemaal niet echt begrijpen.
Ik heb geen inkomen, maar ouderen die werken, merken dit volgens mij toch wel heel hard in hun portemonnee? Ik leef op het geld van mijn ouders, maar volgens mij is het voor hen ook steeds moeilijker en moeilijker om eens iets "speciaals" te kopen aangezien het overgebleven budget telkens verkleint.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:33.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.