actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd November 2015, 09:37
Amber.V*erhoeven Amber.V*erhoeven is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2015
Locatie: Oostmalle
Posts: 75
Verdachte die vluchtmisdrijf pleegde, geeft zich aan

de 21-jarige Muhammed A. uit Schaarbeek die gezocht werd als verdachte van het dodelijk verkeersongeval met vluchtmisdrijf heeft zich gisteren in de namiddag spontaan aangeboden bij de lokale politie van Vilvoorde-Machelen. Dat laat het parket weten in een persmededeling.

Het parket van Halle-Vilvoorde heeft een gerechtelijk onderzoek gevorderd wegens onopzettelijke doding in het kader van een verkeersongeval en vluchtmisdrijf. De man zal later vandaag voor de onderzoeksrechter verschijnen, die over zijn verdere aanhouding zal oordelen.

Vorige week werd de bestuurder van de BMW 5 type GT met zekerheid geďdentificeerd, meldde het parket. Op basis van camerabeelden in de omgeving van het ongeval kon de politie Vilvoorde/Machelen het voertuig en de nummerplaat achterhalen. Op basis daarvan werden twee mogelijke bestuurders geďdentificeerd: de 21-jarige Muhammed A. en zijn vader. Van beide mannen werden foto's verspreid, en later werd duidelijk dat de zoon achter het stuur zat bij het ongeval.

Op 28 oktober omstreeks de middag werd in Vilvoorde een twaalfjarig meisje aangereden. Ze was met de fiets op de terugweg van school. De dader pleegde vluchtmisdrijf, het meisje overleed 's avonds aan haar verwondingen. Overmorgen wordt ze begraven.

Eigen mening:
Mijn grootmoeder was ook het slachtoffer van een dodelijk verkeersongeval waarbij de dader zelfs nooit gevonden is. Dit is zenuwslopend voor de familieleden en vrienden en komt nog eens bovenop de pijn van het verlies. Ik snap de reflex van de dader, ik denk dat vluchten een menselijke reactie is die veel mensen op dat ogenblik zouden hebben maar dat wil niet zeggen dat dit oké is. Ik vind het zo laf dat hij dat meisje voor dood heeft achtergelaten, dat hij is ondergedoken en dat hij al zijn sporen heeft proberen uit te wissen. Natuurlijk wordt het dan elke seconde moeilijker om jezelf aan te geven maar het is toch een opluchting dat hij het uiteindelijk wel heeft gedaan. Ik denk dat de familie en vrienden van Merel nu pas echt aan hun rouwproces kunnen beginnen.

Bron:http://www.demorgen.be/binnenland/v...itie-bf14e1db8/
Geraadpleegd op 3 november 20&5

Laatst aangepast door Amber.V*erhoeven : 3rd November 2015 om 09:45.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:24.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.