actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th November 2016, 12:42
ColinW*uters ColinW*uters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2016
Locatie: Mol
Posts: 51
Website om naar Canada te verhuizen crasht

De website van de Canadese immigratiedienst is afgelopen nacht gecrasht bij het binnenlopen van de resultaten van de Amerikaanse verkiezingen. Een mogelijke verklaring is het grote aantal Amerikaanse bezoekers, die door de verkiezingsoverwinning van Donald Trump een verhuizing uit de VS overwegen.

De website ‘Citizenship and Immigration Canada’ was vanochtend slechts met tussenpozen beschikbaar. Op de website wordt aan mensen uitgelegd wat ze moeten doen als ze naar Canada willen verhuizen , of als ze het Canadese staatsburgerschap willen verwerven.

Een officiële verklaring voor de technische problemen is er niet, maar verschillende media vermoeden dat de toevloed van Amerikaanse bezoekers voor problemen zorgt. Voor de verkiezingen hadden verschillende Amerikanen al laten vallen dat ze naar Canada zouden emigreren als Trump tot president wordt verkozen.

09/11/2016
http://www.standaard.be/cnt/dmf20161109_02563492

Eigen mening:
Als ik het eerst las dacht ik dat het om een grap ging, maar toch was dit de realiteit. Ik vind het een beetje een overdreven reactie om na de presidentsoverwinning van Trump meteen naar Canada te verhuizen. Maar toch hadden een groot aantal Amerikanen de intentie om dit te doen. Omdat iemand anders president is geworden dan jij had gehoopt vind ik geen goed argument om te emigreren, maar toch was dit voor velen de motivatie om het toch te doen. De oorzaak hierachter was misschien omdat enkele bekende mensen zoals: Miley Cyrus, Amy Schumer, Ne-Yo en nog enkele andere al hadden verklaard te zullen verhuizen als Trump de verkiezingen won.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 11:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.