actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 4th May 2010, 22:07
nick.moons nick.moons is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Lier
Posts: 110
Fabiola opnieuw met de dood bedreigd

Fabiola opnieuw met de dood bedreigd

De redactie van de Franstalige krant La Dernière Heure heeft een nieuwe dreigbrief aan het adres van koningin Fabiola ontvangen. De auteur dreigt ermee om de 'Spaanse heks' op 21 juli te vermoorden.
De nieuwe dreigbrief lijkt sterk op de vorige dreigbrief van mei 2009 waarin de koningin bedreigd werd met een kruisboog. Ook in deze brief wordt verwezen naar de nationale feestdag op 21 juli.
In de brief, die vier pagina's telt, schrijft de auteur dat Fabiola zal gedood worden indien ze niet op RTL komt antwoorden op zijn vragen.

De auteur van de brief vraagt zich onder andere af of Fabiola 'een buitenechtelijke relatie heeft gehad met de Joegoslavische ex-dictator Tito'. Ook de kwestie van de koninklijke dotatie wordt aangehaald.

De briefschrijver verduidelijkt nog dat dreiging 'zal komen uit de lucht, dat de politie zal worden verpletterd door een auto en dat er zure regen zal vallen op het defilé'. De politie neemt de dreiging ernstig en is een onderzoek gestart, meldt RTL-TVi nog.

Na de dreigbrief van vorig jaar toonde Fabiola op originele wijze dat ze niet onder de indruk was. Ze verscheen op de nationale feestdag opgewekt en met een appel op het defilé, een verwijzing naar kruisboogschutter Willem Tell.

bron: www.destandaard.be
-----------------------------------------------------------------------
Mijn mening:
Wat denkt deze persoon te bereiken? Als je denkt dat koningin Fabiola hier gaat op reageren, stel ik in twijfel. Als voig jaar het in belachelijke trok, zal ze dit jaar ook wel doen. Als persoon moet er echt dan wel iets enorm dwars zitten, anders stuur je zo'n brieven niet naar een koningin.
Het is dus normaal dat ze zo'n klachten serieus nemen en hopen dat ze de schrijver van deze brief kunnen opsporen. Want dit is zeker geen flauwe grap en moet serieus aangepakt worden. Hopelijk kan de koningin nog normaal buiten komen zoals vorig jaar en er misschien zelfs mee lachen.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 4th May 2010, 23:35
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: L'burg
Posts: 16,562
Citaat:
Orgineel gepost door nick.moons
Hopelijk kan de koningin nog normaal buiten komen zoals vorig jaar en er misschien zelfs mee lachen.

Fabiola... lachen??!
__________________
"Never argue with an idiot, they'll just bring you
down to their level and beat you with experience." (c)TB
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 5th May 2010, 10:44
Eva Thijs Eva Thijs is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Gierle
Posts: 423
Ik snap niet waarom iemand koningin Fabiola wil vermoorden. In mijn ogen heeft ze niets gedaan dat iemand haar kwalijk zou nemen. Eigenlijk vind ik dit gewoonweg belachelijk. Gelukkig heeft de koningin het vorige keer niet zo zwaar opgenomen... in tegendeel zelfs. Hopelijk laat ze het ook nu niet te zwaar aan haar hart komen. Toch vind ik dat wat extra veiligheidsmaatregelen geen overbodige luxe zouden zijn. Je weet maar nooit...
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.