actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 8th November 2013, 19:58
Shana De Laet Shana De Laet is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Lichtaart
Posts: 26
Telenet wil boze klanten sussen met charter

Telenet wil boze klanten sussen met charter

Telenet heeft vrijdag aan tafel gezeten met de beheerders van de Facebookpagina ‘Telenet. Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau.’ Ze beloven ook om bij klanten thuis op bezoek te gaan, om op zoek te gaan naar wat ze voor hen kunnen doen.
De gesprekken met klanten moeten leiden tot een klantencharter. Honderd medewerkers van telenet zullen eind november elk bij vier trouwe klanten langsgaan. Wie kandidaat is, kan zich hier aanmelden. Wie een idee heeft, kan dat ook altijd gewoon mailen naar telenet.

'We wachten de dialoog met de klanten af voor we vertellen wat dat charter kan inhouden', verduidelijkte Telenet telefonisch aan onze redactie. Bij de vraag of trouwe klanten een cadeau mogen verwachten zoals bijvoorbeeld een gratis film, blijft Telenet op de vlakte. 'We gaan in gesprek over hoe we de relatie met onze klanten kunnen verbeteren. Nogmaals, voor we zeggen wat dat kan inhouden, wachten we de dialoog af.'

De gesprekken vinden plaats van 18 tot 29 november. 'De resultaten kunnen mogelijk nog in december gepresenteerd worden, maar we plakken er geen datum op.'

'Wij krijgen nooit iets'

Telenet reageert met de actie op het massale protest van vaste klanten die ‘ook wel eens een cadeau willen’. De Facebookpagina die de boze klanten verenigde, verzamelde in twee dagen al meer dan 110.000 aanhangers.

‘Wij, vaste klanten, krijgen nooit iets’, klinkt het op de Facebookpagina ‘Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau’, die opgericht werd na de recentste actie van Telenet waarbij nieuwe all-in klanten voor 1 euro een iPad mini krijgen. ‘Als je reeds al je diensten bij Telenet hebt is de vis al op het droge en het enige wat je dan nog voorgeschoteld krijgt, is de maandelijkse factuur.’

De Facebookpagina haalde al snel erg veel ‘likes’ binnen en telt na amper twee dagen al meer dan 110.000 aanhangers, al ruim meer dan de eigen Facebookpagina van Telenet . En dat aantal groeit nog steeds. Telenet zag zich dan ook genoodzaakt om te reageren op de hele heisa.

Chapeau

Donderdag had Telenet al een gesprek met de mensen achter de facebookpagina. Daar viel achteraf ook dit verslag te lezen. 'Net een openhartig gesprek gehad met Mevr. Smidts van Telenet, die de moeite heeft gedaan om naar de andere kant van Vlaanderen te komen.
Bij Telenet zijn ze wel degelijk met de kwestie bezig maar het duurt even om alles te organiseren, ze kunnen niet zomaar eventjes alle leden van deze pagina gaan bezoeken, hé...
Vind het persoonlijk wel chapeau van Telenet deze keer!'

Bron: Het Nieuwsblad (http://www.nieuwsblad.be/article/de...131108_00829778, 8/11/13

Eigen mening: Zelf ben ik ook sinds kort een vaste klant van Telenet. De rekeningen die we aankrijgen zijn steeds vrij hoog. Daardoor vind ik wel dat je als vast klant eens iets extra mag krijgen. Na het lezen van dit krantenartikel, ben ik zelf naar de Facebookpagina gegaan. Hier ben ik zelf ook lid geworden van deze Facebookpagina. Wie weet krijg ik binnenkort wel een leuk cadeau van Telenet…
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 8th November 2013, 21:40
s*ppe.cools s*ppe.cools is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Mol
Posts: 125
Als Telenet nu eens een soort van puntensysteem zou invoeren waarbij elke klant per maand een aantal punten krijgt (afhankelijk van het factuur/abonnement), om zo met die punten een cadeau of prijsvermindering kunnen kiezen, dat zou de klant al veel gelukkiger maken. Dan krijgen zowel nieuwe klanten cadeaus als trouwe klanten. Mijn gezin is ook abonnee op Telenet en we zouden ook graag eens iets extra krijgen. Die mensen die geen iPad mini, smartphone,... willen, kunnen gewoon enkele maanden korting krijgen op hun factuur. Ik vind dit een zeer goede oplossing, waarbij zowel de oude als nieuwe klanten baat bij hebben. Telenet zal dieper in de buidel moeten tasten, maar veel klanten zullen ze met zulke acties niet verliezen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:49.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.