actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

 
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #6  
Oud 6th December 2010, 14:28
Sander.Bogaerts Sander.Bogaerts is offline
Don't jugde me.
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Balen
Posts: 66
Citaat:
Orgineel gepost door Stijnvdv
Maar bekijk het ook eens vanuit een economisch standpunt? Alles kost geld, ook SMS'jes versturen. Met het gebruiken van afkortingen kan men al gauw voor minder geld eenzelfde bericht sturen!


Veel operators bieden binnen een bepaalde tijd van herladen x-aantal sms "gratis" aan. Als ik hoor dat sommige zeggen dat ze 10k gratis sms hebben dan betwijfel ik ten zeerste dat ze die op doen in een maand. Dus echt kijken naar het aantal dat je verstuurd om geld te besparen is een beetje nutteloos, denk ik zo.

En als ik zie hoeveel mensen sms'en met iemand die ze later die dag nog zien, of zelfs naar mensen die in het zelfde gebouw zijn maar een verdieping lager of hoger dan denk ik eerder dat je daar geld kunt uitsparen. Stop eerst met het versturen van nutteloze sms'en en probeer dan te besparen. Probeer eens te mailen. Heel veel jongeren zitten in de zetel te sms'en naar andere jongeren die ook in de zetel zitten. Stuur dan een mail of gebruik een of andere IM. Ik denk dat iedereen tegenwoordig een vast bedrag betaalt voor internet en niet meer per x-aantal MB verbruik. Dus hier kan je ook al een pak mee uit sparen.

Hier komt misschien iets te hard mijn eigen idee in voor maar ik vind de gsm toch misbruikt in het algemeen.
__________________
"These are my principles. If you don't like them, I have others." - G. Marx.
Met citaat antwoorden
 


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:50.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.