actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 13th January 2012, 22:15
joachim.bogaerts joachim.bogaerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Nijlen
Posts: 35
Frankrijk verliest gunstige AAA-rating.

Hoewel ze ons constant proberen wijs te maken dat alles gaat betere, gaat blijkbaar alles verder bergaf. Mijn mening is dat het eindelijk D-Day is. Frankrijk is de tweede grootste economie en staat garant voor enkele Zuid-Europese landen, echter krijgen zij nu ook een mindere rating. Het is tijd dat dat de leiders van deze Europese Unie moeten inzien dat drastische maatregelen nodig zijn om deze crisis af te wenden. Of we moeten begin werk te maken van 1 Europese Unie waar geen landen zijn maar wel staten naar het voorbeeld van De Verenigde Staten. Het voordeel hiervan is dat alle lonen dan gelijk worden gestemd en zo ook de index. Dit heeft naar mijn mening enkel maar een positieve invloed op het vertrouwen in Europa omdat er dan geen concurrentie meer is i.v.m het meest aantrekkelijke land om in te investeren. Bedrijven gaan niet meer uitwijken naar een oostblokland omdat het daar financieel beter is. Of ze moeten inzien dat een Unie met allerlei verschillende regeringen niet gaat en dan moet iedereen zijn eigen weg gaan en de Unie opzeggen. Ik ga persoonlijk zelf voor de eerste keuze. Geen last meer van immigranten want die bestaan dan niet meer. Elk deel van Europa wordt dan interessant en zo gaat de economie terug groeien.


http://www.deredactie.be/cm/vrtnieu...2526P_Frankrijk
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:02.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.