actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 3rd May 2016, 11:58
IlonaC*abbe IlonaC*abbe is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2014
Locatie: Tremelo
Posts: 122
Kledingboetieks willen niet dat klanten foto’s nemen

Ik vind dit een beetje overdreven. We leven in een ander tijdsperk, en de smartphone is daar niet meer uit weg te denken. Vele mensen nemen een foto om raad te vragen aan vrienden of ouders. Dit kan de winkeliers net helpen om meer te verkopen. Bijvoorbeeld wanneer jongeren eerst toestemming moeten vragen aan hun ouders, vooraleer ze een aankoop doen. Wanneer ze geen foto kunnen nemen, is de kans groter dat ze het daarna, samen met hun ouders, online kopen. Ik vind het ook een rare redenering dat mensen foto's zouden nemen om het kledingstuk online te bestellen. Online staan er toch ook foto's van het kledingstuk? Ik begrijp wel dat handelaars de strijd willen aangaan tegen e-commerce. Men heeft minder kapitaal nodig, waardoor de kleding online goedkoper is. Daarmee verliest men tegenwoordig veel klanten. Dit is een probleem dat moet aangepakt worden, maar dat kan vooral door van het winkelen een beleving te maken. Door de mensen zulke dingen te gaan verbieden, lokken ze te tegenovergestelde reactie uit.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:58.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.