actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd November 2013, 17:36
eline.de.roover eline.de.roover is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Pulderbos
Posts: 93
Best een interessant artikel. Het is zo dat jongeren steeds vaker gaan communiceren via chat. Dit is makkelijk, je bent in staat dingen te zeggen die je anders moeilijk over je lippen krijgt. Typen zorgt ervoor dat je niet meteen een grote mond hebt, omdat je het niet letterlijk gezegd hebt in het echt. Dit was dan toch een excuus dat mijn nichtje me gaf. Persoonlijk ben ik het er niet mee eens, ik denk dat typen zeker even hard overkomt dan wanneer je het gewoon zegt. Chatten heeft zijn voordelen, ik zal niet zeggen dat ik het niet gebruik, maar ook zeker zijn nadelen. Je hebt wel vaak een idee met wie je aan het chatten bent, maar welke jongere die zichzelf grappig vind gaat eens niet achter de computer van iemand anders zitten en typt in de naam van die persoon. Het heeft zen voor en nadelen, maar voor jongeren die nog niet al te veel besef hebben van het gevaar op internet lijkt het me toch nog steeds een flink risico. Maar hou hen maar eens van die applicaties weg..
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:04.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.