actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2013, 23:48
Mathias.D*proost Mathias.D*proost is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 20
Spaarders laten jaarlijks 2 miljard euro rente liggen

De Belgische spaarders lopen samen jaarlijks een slordige 2 miljard euro mis. Bij de grootbanken levert spaargeld een stuk minder rente op, maar de consument doet te weinig moeite om zich te informeren of om van bank te veranderen. Dat schrijft De Standaard, op basis van een simulatie door Spaargids.be.
Kristof De Paepe van Spaargids.be zegt dat de consument best niet meer voor een van de vier grootbanken kiest, om de gemiddelde uitgekeerde rente omhoog te halen, tot op het gemiddelde niveau van de beste drie renderende banken op de markt.


Mening: Ik begrijp ergens wel dat de mensen niet meer gerust zijn en niet meer alle vertrouwen hebben in de financiële zekerheid van een bank. Dit heeft ongetwijfeld te maken met de crisis en dus valt er de mensen niets te verwijten denk ik. Als je het zo bekijkt is het natuurlijk wel een groot bedrag dat de mensen zomaar laten schieten, maar ik vind niet dat het op individueel vlak veel wil zeggen.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/economie/a...nte-liggen.aspx
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:46.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.