actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Just Comments...
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 28th November 2006, 21:59
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht
 
Geregistreerd op: Oct 2006
Locatie: H'thals
Posts: 691
Q betaalt je huis af

Iedereen heeft wel de tv-spot gezien of de radiospot gehoord: Q-music betaalt je huis af. Tot wel 150 000 euro! Jawel!

Ik heb het reglement eens bekeken en wat blijkt: Ik kan er niks op aan merken.

EN TOCH:
Ik begrijp ABSOLUUT NIET waar deze zender het geld vandaan haalt. In mijn ogen is 150 000 euro een bedrag dat zelfs nog GEEN winst-bedrag zou kunnen zijn voor zo'n radiozender.
Ik dacht misschien aan sponsoring door een welbepaald bedrijf/bank. MAAR: niks van sponsors te zien op de site, niks van sponsors te horen bij de radiospots. Enkel bij het reglement staat dat 'Dexia' het financiële gebeuren afhandelt. Dus nog altijd geen verklaring waar dat geld vandaan komt!

Ja, ik stel mij dan vragen bij zoiets hoor. Dan mag dat nog zo'n prachtige nooit-vertoonde stunt zijn, ergens wringt dat bij mij.
__________________
Wanneer de zon opkomt, totdat zij ondergaat!
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 29th November 2006, 12:58
jefdaemen's Avatar
jefdaemen jefdaemen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Massenhoven
Posts: 136
Mij maakt het niet uit waar dat geld vandaag komt, het enige dat mij interesseert is waar het heen gaat en dat mag gerust mijn bankrekening zijn.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 29th November 2006, 13:08
jefdaemen's Avatar
jefdaemen jefdaemen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Massenhoven
Posts: 136
Laten we natuurlijk ook niet vergeten dat Q-music een "dochtermaatschappij" is van VTM, een radiozender van VTM. En VTM kan volgens mij wel een 150000-tal euro's missen.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 30th November 2006, 21:39
karenwolput karenwolput is offline
Nog 3 weken in Madrid :)
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Vorselaar
Posts: 184
Waar halen ze het geld

Juist Jef, Q is een dochtertje van VTM en wat is VTM? Inderdaad een commerciële zender en wat betekent dat? RECLAME, RECLAME EN NOG EENS RECLAME... En het is natuurlijk ook de perfecte periode... Elke chocolatier, elke speelgoedhandel wil een reclamespotje voor Sinterklaas en/of Kerstmis. En Q speelt het natuurlijk ook enorm slim... Elk uur geven ze een letter van een gemeente met een letter van een straatnaam ook... De eerste beller mag dan naar de GROTE FINALE... Als ik mij niet vergis kost het 1 euro per minuut om te bellen... Je krijgt eerst het antwoordapparaat waar je je gegevens moet op achterlaten... Dus begin maar eens te rekenen wat dat niet opbrengt... Ik geef toe 150 000 euro is veel, maar reclame brengt heel wat geld op alsook de telefoontjes en dergelijke!
Ik ben ook benieuwd wie de gelukkige wordt... Hopelijk wordt er rekening gehouden met de leeftijd van de bellers alsook de aantal jaren dat ze moeten afbetalen...
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 3rd December 2006, 21:31
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator
 
Geregistreerd op: Jun 2004
Locatie: Tervuren
Posts: 923
Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Citaat:
Orgineel gepost door karenwolput
(..) RECLAME, RECLAME EN NOG EENS RECLAME... (..)Elk uur geven ze een letter van een gemeente met een letter van een straatnaam ook... De eerste beller mag dan naar de GROTE FINALE...

En elk uur voorafgegaan idd, door een reclamespotje van Dexia woonkrediet. Wees maar gerust dat die er voor een stuk tussenzitten in hoe die afbetaling van de winnaar z'n huis gaat verlopen.

Citaat:
Hopelijk wordt er rekening gehouden met de leeftijd van de bellers alsook de aantal jaren dat ze moeten afbetalen...

Zou niet echt fair zijn he
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:52.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.