actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 23rd October 2011, 21:35
Emily Warpy Emily Warpy is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Heultje
Posts: 28
Zoon Kadhafi zweert verder te zullen strijden.

Zoon Kadhafi zweert verder te zullen strijden
Saif al-Islam, de zoon van de vermoorde Libische leider Moammar Kadhafi, heeft in een audioboodschap gezworen de Libische Nationale Overgangsraad en de NAVO te zullen bestrijden. Dat meldt de Arabische tv-zender Al Arabija.

"We zullen ons blijven verzetten. Laat de ratten en de NAVO opkrassen", zo zei hij naar verluidt. "Dit is ons land waar we leven en zullen sterven. We blijven ons verzetten."

De boodschap duurde slechts enkele seconden. Dat kan er op wijzen dat het gaat om een live uitzending die Saif al-Islam kort wilde houden om te vermijden dat hij zou worden opgespoord, aldus Al Arabija.

Geen bewijs voor gevangenschap
Over het lot van Saif al-Islam is verder niets bekend. De afgelopen drie dagen werd meermaals bericht dat de zoon van Moammar Kadhafi gevangen zou zijn genomen, maar bewijs daarvan kon nooit worden geleverd.

Intussen is in Benghazi de ceremonie begonnen waarmee de Nationale Overgangsraad (NTC) de "bevrijding" van Libië officieel wil vieren.

Bron: http://www.gva.be/nieuws/buitenland...n-strijden.aspx

Mijn mening:
Ik vind het een goede zaak dat men de terreur / dicatuur probeert te bestrijden. Maar zo'n reacties waren te verwachten. Ik vrees er een beetje voor dat deze landen nog niet echt klaar zijn voor een democratie. Deze landen zijn veel te lang onderdrukt geweest. Dat de zoon van Khadafi zo'n taal durft gebruiken vind ik echt degoutant. Hij zou zich beter wat op de achtergrond houden, als hij niet hetzelfde wil overkomen als zijn vader. Ik vind het erg dat hij de weinige aanhangers van zijn vader nog wil opofferen voor zijn eigen waanideeën.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:41.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.