actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 20th October 2011, 18:13
Ingeborg.Pecqueur Ingeborg.Pecqueur is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Geel
Posts: 74
Antwerpse Stadsfeestzaal te koop

Antwerpse Stadsfeestzaal te koop
Het Antwerpse winkelcentrum Stadsfeestzaal wordt verkocht. De internationale vastgoedadviseur Jones Lang LaSalle kreeg namelijk een exclusief mandaat voor de verkoop. Dat staat op de website van het financieel-economische weekblad Trends.
Voor het ogenblik is het winkelcentrum voor de helft in handen van een Ierse privé-investeerder, aldus het weekblad. De andere helft is eigendom van de Nederlandse projectontwikkelaar Multi Development, die ook instond voor de herontwikkeling van het pand. Ondanks de vele kijklustigen zijn niet alle winkeliers in het centrum tevreden met de commerciële resultaten.

Het winkelcentrum ligt tussen de Meir en Hopland. Het beschikt over een oppervlakte van 22.000 vierkante meter aan commerciële ruimte en de waarde ervan wordt geschat op 110 miljoen euro. Trends meldt nog dat er al enkele biedingen zouden neergelegd zijn.

Mijn mening: Dit artikel vind ik wel interessant omdat ik al een paar keer in de zaal ben gaan winkelen. Ik vind het een heel mooi gebouw. Ik hoop dat het gebouw toegankelijk blijft voor het grote publiek, want ondanks de winkels die er gevestigd zijn is het ook gewoon een mooi gebouw om eens te zien.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:57.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.