actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th December 2012, 22:47
s*ppe.cools s*ppe.cools is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Mol
Posts: 125
Facebook is Site van het Jaar

Facebook is Site van het Jaar


De uitslagen van Site van het Jaar 2012
BRUSSEL - Facebook werd tot Site van het Jaar verkozen door de lezers van het magazine Clickx. De Standaard Online werd tweemaal tweede.
Bij de verkiezing van de Site van het Jaar, dinsdagavond, won Nieuwsblad.be in de categorie Nieuws en duiding, vóór De Standaard Online, dat tweede werd, en Deredactie.be. Mobilia, de technologiesite van De Standaard Online, werd bovendien tweede in de categorie Technologie, na ZDnet.be.

Grote winnaar van de avond was, weinig verrassend, Facebook. Het eindigde bovenaan bij de sociale netwerken en de mobiele sites en werd ook winnaar in de alles overkoepelende categorie. In die algemene categorie werd het gevolgd door de zoekertjessite 2dehands.be en door de website van Eén. Nog een paar winnaars: ABconcerts.be is de populairste cultuursite, Madame Zsazsa heeft de populairste doe-het-zelfblog, de helpdesk van Telenet is de best gewaardeerde Twitter-account en Dagelijkse kost de meest gesmaakte app. Groupon.com won bij de kortingsites. In de nieuwe categorie Tegendraads eindigde de satirische website de.rechtzetting.be bovenaan.

Zo'n 70.000 internetgebruikers hebben meegestemd voor de Site van het Jaar. 30% van de stemmen werd bepaald door een vakjury.

Bron: De Standaard, http://www.standaard.be/artikel/det...121218_00406709
Datum: 18 december 2012
Mening:Het verbaast me niets dat Facebook weer de Site van het Jaar is. Facebook wordt vrijwel door het merendeel van de bevolking tussen 12 en 50 jaar gebruikt. Het verbaast me wel dat www.2dehands.be op de tweede plaats staat. Dat is een site die je niet direct zomaar zou bezoeken, denk ik dan. Het is wel een interessante website met veel zoekertjes. Ik heb ook eens research gedaan naar de rangschikking en daar merk ik op dat de 'televisiesites' als een.be, vier.be en canvas.be opmerkelijk hoog staan. Je vindt ze allemaal in de top tien. onderaan het artikel vind je de hele lijst. (http://www.standaard.be/extra/SVHJ2012.pdf voor diegenen die geïnteresseerd zouden zijn).
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 10:21.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.