actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st October 2013, 11:36
Pieter B*ees Pieter B*ees is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2013
Locatie: Meer
Posts: 21
"Jejoen wordt slecht behandeld in Hasseltse gevangenis"

De 18-jarige Syriëstrijder Jejoen Bontinck blijft minstens tot dinsdag in de cel in de gevangenis van Hasselt. Dan moet hij voor de raadkamer verschijnen. In afwachting mag Jejoen volgens vader Bontinck met niemand contact hebben. “Hij wordt er slecht behandeld”, beweert Dimitri Bontinck.
Het federaal parket bevestigde zaterdag dat Jejoen Bontinck door de onderzoeksrechter werd aangehouden, en dat hij dinsdag voor de raadkamer moet verschijnen op verdenking van deelname aan de activiteiten van een terroristische organisatie.

"Zoon is martelaar"

“Ik ben een ware volksheld want ik heb mijn zoon teruggehaald. En mijn zoon is een martelaar. Hij wordt zeer slecht behandeld in de gevangenis van Hasselt.”

Bron: Gazet van Antwerpen

Mijn mening: Ik vind het zeer spijtig dat die jongens niet vrij zijn om te doen wat ze willen, vroeger was legerdienst verplicht, nu willen ze gaan helpen daar (misschien wel aan de slechte kant) maar ik vind dat als hij dat wou, dat het zijn eigen verantwoordelijk is. Het is ook een kwestie van hun geloof denk in.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 07:01.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.