actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 7th March 2015, 10:38
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Nacht van de Geschiedenis

Net zoals Shanice vind ik het goed dat 'De nacht van de Geschiedenis' bestaat. Dit evenement kan eveneens gebruikt worden tijdens de lessen Geschiedenis. Zelf volg ik het onderwijsvak Geschiedenis niet, maar ik kan mij wel voorstellen dat leerlingen het tof vinden om de Geschiedenis vanuit een ander oogpunt te bekijken dan enkel in de les en uit een boek. Het is misschien een goed idee om als leerkracht Geschiedenis de leerlingen warm te maken voor 'De nacht van de geschiedenis' en de lessen erna te vragen wie er naartoe geweest is en wat hun bevindingen waren.
Ook voor mensen die niets met Geschiedenis hebben vind ik dit iets leuks. Volgens mij is het zeker de moeite om eens een kijkje te gaan nemen. Het kan ons veel leren over de huidige maatschappij. Ons redeneervermogen stamt af van onze voorouders. Door het begrijpen van de Geschiedenis is het makkelijker voor ons om onszelf en anderen te begrijpen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:32.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.