actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Human Interest
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 2nd April 2010, 12:54
Eveline.Vanderheijden Eveline.Vanderheijden is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Kasterlee
Posts: 88
'Kleine dikke lastpak' is hit op YouTube

'Kleine dikke lastpak' is hit op YouTube

De online videosite YouTube heeft er een nieuwe ster bij: Curtis Holland, een luidruchtige, zwaargebouwde redneck van 7 jaar die samen met zijn vader Cliff het bezoek krijgt van 'nieuwe mama' Joy in het tv-programma 'Wife Swap'.

'Ik wil mijn spek!'
Gezondheidsfreak Joy wil ongezond eten uit het dieet van de familie Curtis bannen en alle fastfood in de vuilbak dumpen, maar dat is buiten Curtis gerekend. De jongen, 'King Curtis' voor de fans, gaat helemaal door de rooie. 'Ik wil mijn spek!', 'Chicken nuggets zijn als familie voor me!' en 'Ik wil niet mager zijn - ik wil dik en gelukkig zijn!', zijn maar enkele van zijn inmiddels bekend geworden uitspraken.

Nieuwe mama Joy werd tot wanhoop gedreven door de lastige driftkikker, maar het Amerikaanse publiek is dol op dwarskop Curtis. De clips op YouTube werden al miljoenen keren bekeken, en zoals dat dan hoort kwamen er T-shirts op de markt met Curtis' bekendste slogans. (tw)

Bron: HLN http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/...p-YouTube.dhtml

Niet echt nieuws, maar wel goed om eens over na te denken. Als leerkrachten in spé moeten we stilstaan bij opvoeding. Wat is er hier misgelopen?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.