actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 22nd November 2012, 11:24
T*ssa.Mertens T*ssa.Mertens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Herentals
Posts: 141
Tiener doet zich voor als militair en randt leerlingen aan

De politie heeft een 16-jarige opgepakt die verschillende meisjes heeft betast in een school in Roosdaal, in Vlaams Brabant. Hij deed zich voor als legerarts die reanimatietechnieken kwam aanleren. De directie geloofde hem, maar tijdens de oefeningen hartmassage en mond- op mondbeademing werd snel duidelijk dat hij seksuele bedoelingen had, bericht vtm vanavond in Het Nieuws.

De tiener deed zich voor als militair van de luchtmachtbasis in Koksijde en zou bij het derde middelbaar van het Immaculata Maria instituut in Roosdaal lesgeven over hoe je iemand kan reanimeren. Volgens de leerlingen was de man bijzonder brutaal en handtastelijk.

De schooldirecteur kreeg enkele leerlingen in zijn kantoor die zich aangerand voelden en belde meteen de luchtmachtbasis. De man had alles tot in de puntjes voorbereid en de directie vertrouwde hem.

De jongen is opgesloten in een jeugdinstelling. De leerlingen krijgen extra begeleiding.


Bron: http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnen...ingen-aan.dhtml


Mening: Ik vind het raar dat een jongen van die leeftijd eigenlijk zo slim is, om op zo’n idee op te komen. Zelf vind ik het niet kunnen wat ook wel logisch is. Maar tegenwoordig merk je, dat je nergens eigenlijk nog veilig bent. Je zou denken dat je op school veilig bent, maar nu merk je andere dingen. Een geluk dat die kinderen dit zijn durven gaan melden aan de directeur. Zelf zou ik dit misschien niet gedurfd hebben. Nu zit die jongen in een jeugdinstelling, wat ik goed vind. Wat ook erg is, is dat de leerlingen nu begeleiding moeten krijgen op school. Dit betekend dan ook weer dat het bij de kinderen aangeslagen is en dat ze er van aangedaan zijn. Vreselijk zijn zo’n mentaliteiten.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:17.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.