actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 14th December 2016, 13:14
Ben A*riaensen Ben A*riaensen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2016
Locatie: Merksplas
Posts: 14
Grote inzamelactie om asieldieren een warme kerst te geven

Een warme kerst voor alle asieldieren. Met deze gedachte organiseert dierenspeciaalzaak Maxi Zoo op zaterdag 17 december een grootse inzamelactie. In alle 41 winkelpunten kunnen klanten hun bijdrage doneren in een kerstmand. Deze donaties zijn bestemd voor de dieren uit lokale asielen die partner zijn van de organisatie.
Er zijn nog steeds te veel dieren die hun gouden mandje nog niet gevonden hebben. Net daarom wil dierenspeciaalzaak Maxi Zoo in de kerstperiode extra focussen op de asieldiertjes die de eindejaarsperiode zonder baasje doorbrengen.
In elk Maxi Zoo filiaal kan het lokale asiel worden gesteund door middel van een inzamelactie. Een bijdrage schenken kan door producten aan te kopen die uit de selectie komen van het asiel. Zo kunnen de klanten heel gericht helpen, en een steentje bijdragen om de asieldieren te geven wat ze nodig hebben.
Het personeel van de filialen koos zelf een asiel die ze komende zaterdag zullen steunen. Op deze manier versterkt Maxi Zoo de samenwerking én kan de onderneming, uit liefde voor dieren, dankzij haar klanten een mooie bijdrage verzamelen op deze warmste zaterdag. Maxi Zoo spoort tevens alle dierenliefhebbers aan om tijdens de kerstvakantie een wandeling te maken met de asieldieren. Op deze manier komt de adoptie van een asieldier in de kijker te staan.
Momenteel loopt ook de Geef een Poot campagne, waar Maxi Zoo klanten een duo aan stickers kunnen kopen voor 1 euro. Deze opbrengst gaat integraal naar de vzw Hachiko. Deze organisatie verzorgt de opleiding en levenslange training van assistentiehonden voor personen met een motorische handicap of epilepsie.

BRON: http://www.standaard.be/cnt/dmf20161214_02625916

Persoonlijke mening: Ik vind dit een erg mooi gebaar. Volgens mij zouden meer (dieren)winkelketen iets in deze richting mogen doen. Voor mij is het moeilijk te begrijpen dat mensen hun hond of kat 'dumpen' in een asiel. Hier zouden naar mijn mening strengere wetten rondom moeten bestaan. Dit om de honden en katten beter te beschermen tegen dergelijke mensen.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:12.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.