actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th November 2007, 11:05
Sanne.Vosters Sanne.Vosters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Noorderwijk
Posts: 109
Brit aan Costa Blanca at gedode vriendin deels op

De Brit Paul Durant (47) riskeert voor de rechtbank van Alicante een straf van 12 jaar cel wegens doodslag met een polohamer op zijn 41-jarige vriendin Karen Durrell die hij in februari 2004 na zijn misdaad deels opgegeten heeft. Haar lichaam is nooit teruggevonden.

De politie vond in de flat die beiden deelden wel bloed in haar bad, bebloede messen en een zaag met vleesresten aan. Vanuit de gevangenis schreef hij aan een krant dat hij aanvankelijk naar Spanje was gereisd om pedofielen te doden en op te eten en dat God hem via televisieberichten had opgedragen Karen te doden.

“Zij wist dat zij moest sterven”, schreef de verdachte nog. In een andere brief, aan een uitgever, stelde hij voor om zijn levensgeschiedenis te schrijven, wat volgens hem een bestseller zou worden. In dat schrijven bekende hij ook dat hij in Groot-Brittannië twee moorden had gepleegd, onder meer op een oude man die hem als kind had misbruikt.

In de jaren tachtig en negentig was hij in zijn geboorteland al meermaals veroordeeld wegens overvallen op geldtransporten. Hij vluchtte naar Spanje met een vals paspoort.

10 november 2007, Gazet Van Antwerpen
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 13th November 2007, 10:37
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Schilde
Posts: 107
Dit is gewoon gruwelijk

Dit is gewoon gruwelijk!! hieruit blijkt dat dingen die in het verleden zijn gebeurt waarschijnlijk een grote invloed hebben op wat je in je volwassenentijd doet. Want ik denk dat deze gruweldaden veel te maken hebben met het feit dat hij in zijn jeugdjaren in misbruikt geweest. Hij heeft de persoon die hem misbruikt heeft vermoord en hij ging ook naar Spanje met de bedoeling al de pedofielen te vermoorden. Ik denk dat hij door zijn daden is gaan geloven in een soort bovenbewustzijn en eigenlijk een beetje zot is geworden!!
Maar het blijft een gruwelijk gegeven dat je mensen vermoord en het is al helemaal horror dat je diem ensen dan ook nog gaat opeten!!
Eikeba...
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 13th November 2007, 20:55
Kim Geerts Kim Geerts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Laakdal
Posts: 170
Onbegrijpelijk

Dit is gewoon te erg voor woorden. Wie doet nu zoiets gruwelijks? Wat gaat er in die mensen op dat moment om? Dat zal ik nooit kunnen begrijpen. Zoals Hanne zegt denk ik dat dingen uit je jeugd of het verleden een grote invloed hebben op je "volwassen" leven.
Met citaat antwoorden
  #4  
Oud 13th November 2007, 21:09
Natalie Docx Natalie Docx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Berlaar
Posts: 109
Die mens ik echt ziek, eerst een oude man vermoorden en dan een vrouw doden en daarna opeten. Ik denk ook wel dat de gebeurtenissen in de jeugd van die man blijven hangen zijn in zijn hoofd. Maar toch blijft het moeilijk voor te stellen hoe dit mogelijk is.
Met citaat antwoorden
  #5  
Oud 13th November 2007, 21:15
Sofie Daems Sofie Daems is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: Berlaar
Posts: 83
Ik zeg altijd: "Al goed dat zot zijn geen zeer doet!"
Dit vind ik wel erg ver gaan; je vriendin opeten.. Jammie! Maar ja, als het nu eenmaal in het 'koppeke' zit, is het er heel moeilijk uit te krijgen.
Oké, ik praat deze lugubere moord niet goed, maar er lopen heel wat gekken rond in deze wereld! Opsluiten in een isoleercel, dat is de enigste oplossing!
Met citaat antwoorden
  #6  
Oud 14th November 2007, 10:10
elienvanlimbergen elienvanlimbergen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2007
Locatie: balen/vorselaar
Posts: 180
Doet me wat denken aan die Nederlandse studente aan de Sorbonne in Parijs.
Hoe heette die Japanner weer die haar opat?
Het was alleszins ergens in de jaren negentig.
Voor ik het vergeet, die man loopt weer gezellig vrij rond (mag wel zijn land niet verlaten).
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:25.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.