actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 15th October 2012, 14:56
w*nnes.braeckmans's Avatar
w*nnes.braeckmans w*nnes.braeckmans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Kessel
Posts: 59
Moeder schiet verdachte van moord op zoon dood in rechtszaal

Athene
Een 37-jarige moeder heeft vanmorgen in een rechtszaal in Athene de verdachte van de moord op haar zoon doodgeschoten. Het is nog onduidelijk hoe de vrouw, een Griekse Roma, erin is geslaagd een pistool de rechtszaal binnen te smokkelen. Een andere man raakte zwaargewond en moest naar het ziekenhuis worden overgebracht.

Eind november vorig jaar werd de zoon van de vrouw vermoord teruggevonden. De moeder heeft de voorbije maanden herhaaldelijk geklaagd over de manier waarop de Griekse justitie de moordzaak aanpakte. De vrouw werd meteen gearresteerd.

bron:http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...echtszaal.dhtml

mijn mening:
Ik ben van mening dat deze vrouw niet het recht had om de man te doden, maar ik begrijp waarom ze dit deed. De reden waarom ik vind dat ze zelf gestraft moet worden is omdat ze even slecht is al de persoon die dit gedaan had. Want zij heeft ook wel een moord gepleegd nu. Ook was er nog niet bewezen of de man wel degelijk de dader was. Ik vind wel dat ze gestraft moet worden maar met verzachtende omstandigheden. Zoals gezegd begrijp ik waarom ze dit deed maar als iedereen dit zou doen dan voelt niemand zich nog veilig. Dan kan je iedereen vermoorden omdat je denkt dat ze je iets aangedaan hebben. De taak van het straffen is voor het gerecht, we zijn toch al verder geëvolueerd als oog om oog, tand om tand?
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:39.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.