actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 18th December 2012, 17:41
Hannah.Oris Hannah.Oris is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Geel
Posts: 81
Het Vlaamse woord van het jaar is een zeer leuk initiatief voor jongeren en kinderen. Ook de oudere garde kan er alleen maar van bijleren. Ik kan me voorstellen dat ze geen idee hebben van wat al die woorden te betekenen hebben.

Wat het woord van 2012 zou worden wist ik niet. De vorige jaren heb ik het ook wel een beetje gevolgd omdat het me wel aanspreekt. Wie weet kunnen we binnen enkele jaren een soort woordenboekje uitbrengen met een hoop nieuwe woorden. Dit zou zeer bruikbaar zijn in mijn lessen Nederlands.

Frietchinees lijkt me een weldoordachte keuze omdat het toch een opvallend kenmerk blijkt te zijn van het jaar 2012. Dat de frituren het niet slecht doen in België is al langer bekend. Wil dat dan zeggen dat de Chinese restaurants er tegelijkertijd op achteruit zijn gegaan? Dit vind ik toch ook het onderzoeken waard.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:31.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.