actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Mobiliteit
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 10th January 2015, 14:23
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 1,020
Stormweer speelt treinverkeer parten

Stormweer speelt treinverkeer parten

Het treinverkeer ondervond zaterdagvoormiddag op verschillende plaatsen hinder van het stormweer.
Het spoorverkeer tussen Brussel en Waals-Brabant kwam stil te liggen toen iets over 7 uur een hek in de bovenleiding waaide aan het station van Watermaal. De NMBS leidt treinen om via Leuven en legt vervangbussen in.
Volgens Infrabel-woordvoerder Frédéric Petit lijkt de schade op het eerste gezicht mee te vallen. Er is een werktrein ter plaatse om de bovenleiding te herstellen. Petit verwacht dat de treinen vandaag nog over één spoor zullen kunnen rijden.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20150110_01466846
Datum: 10/01/2015 om 10u46


Mening

Toen ik vanmorgen wakker werd en door het raam keek zag ik dat het enorm hard waaide. Ik nam mezelf voor om vandaag gezellig binnen te blijven. Niet iedereen kan beslissen om binnen te blijven omdat ze in vele gevallen moeten werken vandaag of een andere verplichting hebben. Ik wist zeker dat de hevige windvlagen zouden zorgen voor problemen op de weg. Dit artikel vertelt dat het stormweer problemen veroorzaakte bij het treinverkeer. Het is niet fijn voor de reizigers om dit te horen, maar ik ben er wel zeker van dat de meeste reizigers begrijpen dat de NMBS dit niet kon voorzien en dat er geprobeerd wordt om de problemen op te lossen. Ik vind dat de NMBS het goed heeft opgelost door het inleggen van vervangbussen en het laten omleiden van de treinen via Leuven. Op die manier geeft de NMBS de reizigers een keuze. Ik ben er zeker van dat reizigers dit appreciëren. Er wordt verwacht dat de treinen vandaag nog over één spoor zullen kunnen rijden. Dat is een geruststellend vooruitzicht.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:05.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.