actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 9th November 2009, 17:30
Jennifer . Verhaegen Jennifer . Verhaegen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Herentals
Posts: 69
Dronkenman verwoest leven pasgetrouwd stel

Dronkenman verwoest leven pasgetrouwd stel

Zwaar verkeersongeval kost jonge Wichelse vrouw het leven
WETTEREN -

Het leven lachte Koen en Ann toe sinds ze trouwden op 22 augustus. Tot een dronken chauffeur zondagochtend zijn 4x4-wagen in de flank van hun auto boorde toen ze terugkeerden van het trouwfeest van vrienden. Ann overleefde de klap niet.

Koen Ganseman (29) en Ann De Lausnay (27) waren pas sinds 22 augustus van dit jaar getrouwd. Zaterdagnacht waren ze samen op weg naar huis van een trouwfeest van een bevriend koppel. Iets na vijf uur werd hun auto op de Zuidlaan in Wetteren geramd door een terreinwagen. Bestuurder S.V. uit Gijzenzele verloor de controle over het stuur en reed op het verkeerde rijvak. Koen probeerde uit te wijken, maar een geparkeerde vrachtwagen liet weinig ruimte. De 4x4 boorde zich in de flank van zijn wagen, waar Ann zat. Ze was op slag dood. Koen zelf en de chauffeur van de terreinwagen kwamen er met lichte verwondingen af. Onderzoek wees uit dat de 20-jarige S.V. meer dan 2 promille alcohol in zijn bloed had. Zijn rijbewijs werd ingetrokken.

'Mijn zoon stelt het gezien de dramatische omstandigheden goed', zegt Jozef Ganseman, vader van Koen. Zelf was Koen te aangeslagen om te reageren.

'Hij vindt steun bij ons en zijn familie. Wij zijn de regelingen voor de begrafenis aan het treffen. Het mag een wonder heten dat Koen alleen schaafwonden in zijn gezicht en een pijnlijke rug aan de klap heeft overgehouden. Maar de mentale wonden zijn zeer groot. De omvang van wat er is gebeurd, moet nog doordringen. De shock is groot, het verlies onmetelijk.'

Het koppel was actief lid van de Wichelse atletiekclub Eerlijk Streven. 'Tweeënhalf maand geleden was ik te gast op de mooiste dag van hun leven', zegt trainer Danny Van de Putte. 'Nu is Ann er niet meer. Dat is zo pijnlijk. Ann was een fijne en voorname vrouw. Ze stond altijd voor iedereen klaar, was altijd vriendelijk en goedlachs. Door haar positieve karakter was ruzie maken met haar onmogelijk. Vorige week hielp ze nog mee tijdens onze kaas- en wijnavond. Die dag deelde ze de bedankingskaartjes voor haar huwelijk uit. Het lijkt nu een soort afscheidskaartje. '


Bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/De...cleID=G312HMN37


Weer een bewijs dat het leven snel gedaan kan zijn en dat je er moet van genieten. Ann haar leven werd haar onterecht ontnomen door iemand die veel te veel gedronken had. Dat is echt schandalig, mensen die door stomme dingen te doen een leven van een ander nemen. Voor Koen is zijn leven nu helemaal veranderd. Hij is zijn vrouw kwijt, zijn gelukkig leven is verstoord.

Laatst aangepast door Jennifer . Verhaegen : 9th November 2009 om 17:36.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 9th November 2009, 17:40
Anne Van den Bosch Anne Van den Bosch is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Nov 2008
Locatie: Wijnegem
Posts: 274
Citaat:
Orgineel gepost door Jennifer . Verhaegen
Weer een bewijs dat het leven snel gedaan kan zijn en dat je er moet van genieten.


Hier heb je natuurlijk gelijk, maar'k vind dit nogal cru gezegd...
Da's zeker niet het eerste wat in mij opkwam, toen ik het artikel las.
Ik werd eerder overstelpt met verdriet en onmacht!
Voor mij is dit een goed voorbeeld van het emotionele dat het rationale opzij duwt... Ik kan me alleen maar de situatie van Koen voor ogen halen, zonder over de rest na te denken.
Met citaat antwoorden
  #3  
Oud 9th November 2009, 17:48
Sanne.Brys Sanne.Brys is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Oud-Turnhout
Posts: 89
Ik kan er echt echt echt niet tegen dat mensen dronken achter het stuur kruipen!
Als je vooraf weet dat je een avondje op stap gaat, gezellig iets gaat drinken met je vrienden of eens helemaal uit de bol wilt gaan vertrek je thuis niet met de auto. De dronken man wist goed genoeg dat hij die avond met de auto weer naar huis moest. Ik snap dat je eens een pintje wilt drinken, maar doe dit dan met maten, bel een taxi, ga met de fiets, ...
Door de domme fout van deze dronken chauffeur, is een jonge vrouw gestorven en het leven van heel wat mensen helemaal veranderd! Dit is iets wat ik me echt niet kan voorstellen!
Hierop heb ik nog maar één ding te zeggen: carpe diem, pluk de dag!
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:37.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.