actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 29th September 2014, 09:02
R*ni Van Eemeren R*ni Van Eemeren is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2012
Locatie: beerse
Posts: 105
Derde slachtoffer bezweken na ongeluk met monstertruck

Derde slachtoffer bezweken na ongeluk met monstertruck

Na het ongeval met de monstertruck in de binnenstad van het Nederlandse Haaksbergen, is een derde slachtoffer bezweken. Dat heeft burgemeester Hans Gerritsen van de gemeente Haaksbergen in een verklaring bekendgemaakt.

Bij het drama zijn een jongetje, een volwassen man en een volwassen vrouw omgekomen, aldus Gerritsen. Eerder werd nog gesproken van twee dodelijke slachtoffers.

Nog vijf mensen liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis. Daarnaast zijn 18 overige slachtoffers met diverse verwondingen behandeld.

Bron: deredactie.be
Datum: 29/09/2014

Eigen mening:

Ik vind het schandalig dat zo'n ongeval kan gebeuren. Ik verschiet er daarnaast ook niet van dat dit is kunnen gebeuren, want als je in het filmpje ziet hoe dicht de mensen bij de truck staan en dat er tussen hen enkel een metalen stelsel staat van ongeveer een meter hoog, dan zijn de toeschouwers niet beschermd... Ik vind dat ze bij zo'n risicovolle shows meer veiligheidsmaatregelen moeten nemen. Daarnaast vind ik het zeer erg voor de slachtoffers, maar ook voor de chauffeur van de monstertruck... Zoals elke chauffeur weleens een fout maakt, heeft hij deze gisteren gemaakt. Zoiets mag en kan uiteraard niet gebeuren, maar hij is ook maar een mens en ik hoop vooral dat hij niet te hard gestraft wordt...
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 29th September 2014, 09:11
A*nelien.Vermijlen A*nelien.Vermijlen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2012
Locatie: Lier
Posts: 91
Ik volg de mening van R*ni helemaal. Het was onverantwoord dat de toeschouwers zo dichtbij de monstertruck konden staan. Een show met grote auto's is altijd spectaculair, maar het is jammer dat er steeds eerst ernstige accidenten moeten gebeuren voordat er betere voorzorgsmaatregelen genomen worden. Voor de monstertruckshow in het sportpaleis binnenkort, gaan zeer grote voorzorgsmaatregelen genomen worden. Spijtig genoeg zijn er eerst mensen moeten sterven voordat mensen gaan beseffen hoe gevaarlijk auto's kunnen zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 04:36.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.