actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 21st October 2013, 15:22
J*yce.Verresen J*yce.Verresen is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2013
Locatie: Rijkevorsel
Posts: 25
Jongeren slaan 15-jarige een kaakbreuk in Mechelen

In de Mechelse stationsbuurt is zaterdag een 15-jarige jongen door een viertal andere jongeren in elkaar geslagen. Het slachtoffer verloor even het bewustzijn en liep een kaakbreuk op. Dat meldt de lokale politie van Mechelen maandag.

Er loopt een onderzoek naar de daders en naar de precieze omstandigheden van het incident. Voorlopig zijn er nog geen verdachten gevat.

De feiten speelden zich af in de voetgangerstunnel aan het Raghenoplein. De jongeman kreeg er enkele rake klappen en stampen van zijn belagers en verloor het bewustzijn. Toen hij stilaan weer bijkwam, sloegen de agressievelingen op de vlucht. Het slachtoffer slaagde er uiteindelijk in om op eigen kracht naar de spoedafdeling van het ziekenhuis te trekken, waar een kaakbreuk werd vastgesteld.

Bron: DS, 21/10/2013

Mening: Ik vind het vreselijk dat jongeren op zo'n jonge leeftijd al te maken krijgen met agressie om eender welke reden. Moeten jongeren elkaar zo aftuigen? Nee toch? Het valt op dat agressie bij jongeren vaker wordt gezien dan bijvoorbeeld 20 jaar geleden. Ik vind het nogal verontrustend dat mensen in elkaar worden geslagen of zelfs vermoord voor iets onbenulligs als een gsm, iPod of zelfs een sigaret. Ik hoop dat in de toekomst er harder wordt opgetreden tegen dit soort geweld want ik vrees dat er anders nog meer geweld komt en dat niemand meer alleen over straat durft te gaan. Ik hoop ook dat de jongen er geen trauma aan overhoudt en dat de politie de daders snel vindt voordat er een nieuw incident gebeurd met misschien een erger gevolg dan "alleen" een gebroken kaak. Als de jongen niet sneller had wakker geworden waren de daders misschien verder gegaan dan dat en was de jongen niet meer in staat om naar het ziekenhuis te gaan.
Met citaat antwoorden
Antwoord


Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong



Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:54.


Powered by: vBulletin Version 3.0.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.